Beantwoord

Storing app en site


Inmiddels staat er al twee weken op mijn KPN-app; door een technische storing kunnen niet alle producten worden opgehaald.... etc. Ook de site geeft geen informatie weer. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Ik kan namelijk niets meer zien zo. Ik heb de app al een keer verwijderd.
icon

Beste antwoord door Ashley08 13 april 2018, 20:53

Ik heb inmiddels de oplossing gevonden. Ik heb mijn apparaat ontkoppeld en vervolgens weer gekoppeld. Nu kan ik alles weer zien.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +26
Ai, dat is heel vervelend, Ashley. Goed dat je dit hier aankaart. Van wat voor abonnement probeer je de gegevens in te zien, mobiel of thuis?
Ik heb inmiddels de oplossing gevonden. Ik heb mijn apparaat ontkoppeld en vervolgens weer gekoppeld. Nu kan ik alles weer zien.
Reputatie 7
Badge +26
Fijn om te horen, Ashley, dank voor je bericht 🙂

Reageer