Beantwoord

Storing bij KPN?

Is er een storing bij KPN?
Wij hebben een X-ISDN van KPN welke op dit moment een LOST aangeeft.
Ik heb diverse malen gebeld met 0800-0410 maar krijg steeds geen contact, als ik een chat wil opstarten wordt deze ook verbroken omdat er niemand beschikbaar is.
Is er een ander nummer welke wel werkt en waar ik iemand kan spreken?
icon

Beste antwoord door magic-irc 15 januari 2017, 15:00

@wjb De 24/7 van zakelijk vaste diensten zit niet in Groningen, als ik me niet vergis. En we hebben niet zoveel sneeuw en gladheid hier hoor ;-)

@magic-irc Ik heb het nummer even getest en kom er wel door, alleen krijg ik te horen dat er een behoorlijke wachttijd is helaas. Is het je inmiddels gelukt? Anders verwijs ik je toch naar het zakelijke forum.

Ik heb de consumenten lijn gebeld en die hebben mij doorverbonden met iemand van de juiste afdeling.
0800-0410 was niet bereikbaar wegens omstandigheden (redenen zal ik niet noemen).
Maar de enige manier voor mij om iemand van de juiste afdeling te spreken is dus via de consumenten lijn en door verbonden te worden naar de juiste afdeling.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Heb jij een zakelijk abonnement?
Zo ja, meldt het probleem op https://zakelijkforum.kpn.com
Reputatie 7
Badge +22
Welkom op het forum, magic-irc! Vervelend dat je problemen hebt met jouw ISDN. Is dit een zakelijk product?

Dit is het consumentenforum. Helaas kan ik de gegevens van zakelijke klanten niet inzien, dus je helpen bij jouw probleem wordt voor mij wat lastig.

Via onze website kun je controleren of er op jouw postcode een storing is. Mijn zakelijke collega's zijn via 0800-0410 24/7 te bereiken. Vreemd dus dat je net niemand aan de lijn kreeg. Ik raad je aan nog een keer te bellen.
Welkom op het forum, magic-irc! Vervelend dat je problemen hebt met jouw ISDN. Is dit een zakelijk product?

Dit is het consumentenforum. Helaas kan ik de gegevens van zakelijke klanten niet inzien, dus je helpen bij jouw probleem wordt voor mij wat lastig.

Via onze website kun je controleren of er op jouw postcode een storing is. Mijn zakelijke collega's zijn via 0800-0410 24/7 te bereiken. Vreemd dus dat je net niemand aan de lijn kreeg. Ik raad je aan nog een keer te bellen.

Ik heb diverse malen gebeld (ben al bijna 1 uur bezig), maar krijg steeds hetzelfde bandje te horen:
Wegens onvoorziene omstandigheden kunnen wij u nu niet te woord staan.
Wij vragen u het op een later tijdstip nogmaals te proberen
Reputatie 7
Tja, waarschijnlijk is het nog glad in Groningen waardoor er niemand op de helpdesk aanwezig is. :(
Belachelijk natuurlijk als je een 24/7 dienst hebt die niet 24/7 bereikbaar is.
Zelfs ik als kleine ondernemer kan gewoon thuis en onderweg mijn zakelijke telefoon opnemen, dus ik zou niet weten waarom helpdesk medewerkers van KPN niet ook gewoon van huis uit het 0800-0410 nummer zouden kunnen beantwoorden. 😞
Reputatie 7
Badge +27
@wjb De 24/7 van zakelijk vaste diensten zit niet in Groningen, als ik me niet vergis. En we hebben niet zoveel sneeuw en gladheid hier hoor ;-)

@magic-irc Ik heb het nummer even getest en kom er wel door, alleen krijg ik te horen dat er een behoorlijke wachttijd is helaas. Is het je inmiddels gelukt? Anders verwijs ik je toch naar het zakelijke forum.

Ik heb de consumenten lijn gebeld en die hebben mij doorverbonden met iemand van de juiste afdeling.
0800-0410 was niet bereikbaar wegens omstandigheden (redenen zal ik niet noemen).
Maar de enige manier voor mij om iemand van de juiste afdeling te spreken is dus via de consumenten lijn en door verbonden te worden naar de juiste afdeling.
Reputatie 7
Badge +27
Goed dat het je alsnog gelukt is! Fijne zondag verder 🙂

Reageer