Beantwoord

Storing compleet glasvezel

  • 10 July 2020
  • 3 reacties
  • 90 keer bekeken

Reputatie 2

Goedenavond, 

Sinds vanmorgen is er storing in Haaksbergen waardoor wij geen internet en tv meer hebben. Deze storing duurt wel erg lang. 

Omdat wij tegenwoordig veel thuis werken gebruiken wij maar de hotspot van onze mobiel abb van KPN.

Nu gaan wij ernstig over onze internet bundel heen. Is er een mogelijkheid om hier voor gecompenseerd voor worden? Als wij een dag thuis geen internet hebben gaan we al snel over de 10gb heen. Lijkt me dan ook niet meer dan logisch dat Kpn hier wat tegen over zet.

Zie graag jullie reactie tegemoet. 

Met vriendelijke groet, 

Rik 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 11 July 2020, 08:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @Wundie . Is de storing ondertussen verholpen?

Hier kun je compensatie aanvragen als diensten langer dan 12 uren zijn uitgevallen: https://www.kpn.com/service/vergoeding/tv-internet-bellen.htm?type=fixed

 

Reputatie 2

Dag Erwin, 

Inmiddels is de storing verholpen. Bedankt voor de link. De vergoeding is aangevraagd. 

Met vriendelijke groet, 

Fijn dat het weer werkt. Mocht je ooit andere vragen hebben, weet je mij te vinden.