Beantwoord

Storing en communicatie

Ik heb nog maar een paar maanden internet en tv van kpn. Nu heb ik al de hele avond geen tv en internet. Een storing, volgens de medewerker van een chat waarmee ik moest "praten" nadat de telefonische verbinding verbroken werd en ik hier naar doorverwezen werd. Maar hoe lang gaat dit duren? En hoe blijf ik op de hoogte? Ik heb een werkende internet verbinding nodig!
icon

Beste antwoord door Jorrit 5 maart 2018, 17:32

Hoi Dimara, wanneer er een storing gaande is, kan ik me helemaal voorstellen dat je wilt weten wat je kunt verwachten wat betreft een oplossing en hoe lang de storing duurt. We doen ons best om dergelijke storingen zo goed mogelijk zo goed mogelijk te communiceren op onze website. Ik begrijp dat dit in jouw geval niet naar wens is gegaan. Heel goed dat je dit bij ons meldt! Daar kunnen we alleen van leren. Heb je jouw mobiele nummer geregistreerd in je KPN ID? Dan houden wij je ook per SMS op de hoogte van storingen. Kijk op deze pagina voor meer informatie.

Bekijk origineel

8 reacties

Kijk, daar kan ik iets mee!! Dankjewel zeg!
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Dimara, wanneer er een storing gaande is, kan ik me helemaal voorstellen dat je wilt weten wat je kunt verwachten wat betreft een oplossing en hoe lang de storing duurt. We doen ons best om dergelijke storingen zo goed mogelijk zo goed mogelijk te communiceren op onze website. Ik begrijp dat dit in jouw geval niet naar wens is gegaan. Heel goed dat je dit bij ons meldt! Daar kunnen we alleen van leren. Heb je jouw mobiele nummer geregistreerd in je KPN ID? Dan houden wij je ook per SMS op de hoogte van storingen. Kijk op deze pagina voor meer informatie.
Moeizaam. Moeizáám! Niet te moeilijk. Ik wil gewoon ergens terug kunnen vinden óf er sprake van een storing is, wat dit veroorzaakt en hoe lang het zal duren. Is voor mij niet moeilijk hoor, voor kpn blijkbaar wel.. Alsjeblieft, laten we dit stoppen, want dit maakt het alleen maar erger.

Moeizaam. "lastig (bn) : bezwarend,, delicaat, difficiel, gênant, heavy, hinderlijk, lam, moeizaam, onaangenaam, ongelegen, ongemakkelijk, ongerieflijk, penibel, storend, veeleisend, verstoord, vervelend,".
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb niks ge-edit en mijn berichtje was van gister avond. INMIDDELS heb ik weer wifi, we zijn nu een dag verder. Maar dat was ook mijn vraag niet, die ging over de communicatie. And i rest my case; die gaat gewoon erg moeizaam.

Klopt ik las er de 2e keer gewoon over heen, sorry.
Maar uit je reaktie te lezen, heb je weer TV en internet en is alles opgelost.
Je klacht is nu nog de communicatie hierover.
Als je dit te moeilijk vindt dan gewoon nog een keer bellen met 0800 0402
Ik heb niks ge-edit en mijn berichtje was van gister avond. INMIDDELS heb ik weer wifi, we zijn nu een dag verder. Maar dat was ook mijn vraag niet, die ging over de communicatie. And i rest my case; die gaat gewoon erg moeizaam.
Reputatie 7
Badge +18
Als je een rood lichtje op je V10 hebt dan kun je geen Tv en internet hebben.
Maar je zegt dat je het wel hebt??
(alhoewel ik dit niet weer terugzie, heb je het geëdit?)
Welk lichtje is rood en welke is oranje?
Maar als je 0800 0402 belt dan kunnen ze je toch altijd helpen? waarom verwezen ze naar dit forum?
Hebben ze de reden gezegd?
Rood en oranje V10 en ja, foutmelding. Dankjewel voor je reactie hoor! Maar mijn vraag is hoe er over gecommuniceerd wordt. In mijnkpn staat dat er in mijn omgeving geen storing is, maar als ik de tool gebruik is het resultaat dat er een storing is (....)
Ik word altijd een beetje ongemakkelijk van dit soort communicatie. Inmiddels heb ik weer tv en internet.
Reputatie 7
Badge +18
Hallo @Dimara
Vervelend dat je storing ondervindt.
Welke Experiabox heb je?
Branden er lampjes op in een kleur anders dan groen?
Zo ja welk lampje en welke, kleur?

Welke TV-ontvanger heb je?
Krijg je een foutmelding op je TV of TV-ontvanger?
Zo ja welke?

En heb je al gezien of er bij jou een storing is?:

Reageer