Beantwoord

storing , geen broadcast led op experia

• 17 januari 2017
  • 2 reacties
  • 214 keer bekeken

Hallo , volgens KPN geen storingen in postcode gebied 3738DB, lijn verbinding is helemaal weg sinds 20.15. Nieuwe Experia box al geinstalleerd, kabels doorgemeten, niets!
Kan het zijn dat vanavond rond 20.15 toevallig mijn abbonementswijziging is ingegaan , waar KPN al sinds 30-12-2016 mee bezig is?

Is nogal ernstig, mijn zoon kan niet inloggen op school en er is uitgerekend nu een testweek.

Gr, Ronald
icon

Beste antwoord door Justin_ 20 januari 2017, 14:40

Hoi Ronald, welkom terug op het forum! Vervelend dat je internetverbinding plotseling wegviel 😞 En helemaal rot dat dit net gebeurt in de testweek van je zoon.

Heb je inmiddels wel weer internet? Zo niet, reageer dan op m'n privébericht. Dan zoek ik voor je uit wat hier precies misgaat.
Ha Ronald, je hebt niet meer gereageerd op m'n privébericht of in dit topic. Ik ga er dan ook van uit dat inmiddels alles weer werkt zoals het moet :)

Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me gerust weten.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Ronald, welkom terug op het forum! Vervelend dat je internetverbinding plotseling wegviel 😞 En helemaal rot dat dit net gebeurt in de testweek van je zoon.

Heb je inmiddels wel weer internet? Zo niet, reageer dan op m'n privébericht. Dan zoek ik voor je uit wat hier precies misgaat.
Reputatie 7
Badge +22

Ha Ronald, je hebt niet meer gereageerd op m'n privébericht of in dit topic. Ik ga er dan ook van uit dat inmiddels alles weer werkt zoals het moet :)

Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me gerust weten.

Reageer