Beantwoord

Storing glasvezel

  • 19 October 2019
  • 4 reacties
  • 120 keer bekeken

Vandaag voor de 2e keer in korte tijd storing met glasvezel, waardoor er geen TV, internet en telefonie mogelijk is.

oplossing die gegeven wordt: maandag komt er een monteur en ben maar tevreden want ik geef je ook nog 50 Gb op je mobiel ter compensatie .

voor de 2e keer slechte service van kpn, die eerst wil dat je alles af neemt maar vervolgens niet thuis geeft als je storing hebt. Tijd voor een andere provider of zijn er andere oplossingen?

icon

Beste antwoord door Susan_ 20 October 2019, 11:15

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Waarom slechte service? Dr komt toch een monteur? Maandag al, dat is hardstikke snel. Wat had u anders verwacht?

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @AvB7, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is mij ook niet helemaal duidelijk waarom je het als slechte service ziet, want maandag is de snelste mogelijkheid vanuit onze kant! Of is het de manier waarop je geholpen bent? Want uiteraard hoef je er niet tevreden mee te zijn, maar sommige dingen zijn helaas niet direct op te lossen. Vandaar de 50GB bundel, zodat je wel kan internetten via je mobiele toestel, een hotspot kan maken en gebruik kan maken van iTV online en dus televisie kan kijken.

Wat betreft jouw storing, wat zie je terug op het glasvezelkastje? Heb je deze al een keer stroomloos gemaakt? Ik denk dat dit allemaal al besproken is, maar niet geschoten is altijd mis.

Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, nadat de monteur morgen is geweest, dan hoor ik het graag!

Reputatie 7

Heb je de NTU (glasvezelmodem) al even uit en weer aan gezet?

Oeps: Susan vroeg dat ook al. :pensive:

Reputatie 7
Badge +21

@AvB7, ik heb geen reactie meer gezien. Is jouw storing inmiddels opgelost of is er een monteur hiervoor langs geweest?

Reageer