Beantwoord

Storing glasvezel Dwingeloo, gemeente Westerveld

  • 25 April 2020
  • 9 reacties
  • 151 keer bekeken

Weet iemand iets van een storing die nu al een etmaal duurt op het glasvezelnetwerk in de gemeente Westerveld?

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 25 April 2020, 09:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Goedemorgen, @Eusjan. Ik kan bevestigen dat er een storing is. Voor zover ik hier kan zien, is er iets kapot en wordt er aan gewerkt om dit te repareren. Hopelijk is het snel opgelost. Heb je ook mobiele diensten bij ons? In dat geval kan ik je een extra mobiel internet bundel toekennen als dit nodig is. Vul dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer(s) en laat hier even weten dat je dat gedaan hebt. 

Goedemorgen Marcia, ik heb mijn profiel bij gewerkt.

 

Ik hoop dat de aannemer het snel gerepareerd heeft, erg saai zo met dat thuis blijven.

 

Dank voor de reactie.

 

Reputatie 7
Badge +30

Ja, dat kan ik me voorstellen! Ik hoop het ook en ik hoop dat je je in de tussentijd wat kunt vermaken met de 100 GB bundel die ik je heb toegekend ;-).

Ik kreeg een sms dat de storing is opgelost, het werkt echter nog steeds niet ook niet na het opstarten van het modem en glasvezel aansluiting.

Reputatie 7
Badge +17

@Eusjan De storing is inderdaad weggenomen. Om het netwerk niet te overbelasten wordt iedereen in etappes weer op het netwerk gezet. In de loop van de komende uren stroomt het signaal vanzelf weer binnen.

Reputatie 7
Badge +17

@Eusjan Heb je ondertussen weer verbinden en moest je hier lang op wachten? Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden!

Het werkt alweer, bedankt!

Reputatie 7
Badge +17

Goed om te horen, bedankt voor de terugkoppeling:blush:

Ja, dat kan ik me voorstellen! Ik hoop het ook en ik hoop dat je je in de tussentijd wat kunt vermaken met de 100 GB bundel die ik je heb toegekend ;-).

100 ! :open_mouth: sodesnikkels:relieved: . Daar kun je wel even mee voort. Ik neem aan dat die er nog is ondanks dat je glasvezel het weer doet.