Beantwoord

Storing in Reeuwijk

• 17 januari 2018
  • 3 reacties
  • 242 keer bekeken

Beste Kpn,
Storing in Reeuwijk sinds gistermorgen, waarschijnlijk door een kabelbreuk. Postcodes 2811.
Vervelend, maar kan gebeuren.
Nou heb ik echter begrepen dat de storing vannacht is afgemeld en er geen master ticket is aangemaakt. Ook op jullie site staat de storing niet. Maar nog steeds is de storing er wel degelijk.
Verschillende huishoudens krijgen vandaag, of morgen, een monteur over de vloer die niks kan doen omdat het probleem immers buitenshuis is. Maar men wordt wel verwacht thuis te zijn.
Hoe en wanneer gaan jullie dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Natasja_1 21 januari 2018, 18:17

Hoi Claire, welkom op ons Forum! Zoals KeesYagi aangeeft, heeft xs4All deze storing al wel openbaar gemeld. Heb je toevallig al iets gehoord van de mensen waarbij een monteur is langsgekomen? Ik kan namelijk op basis van 2811 geen storing controleren en ik zie intern ook geen storing vermeld in Reeuwijk. Ben erg benieuwd of je hier al meer over weet!
Ik heb geen reactie meer van je gezien Claire. Geen bericht is vast goed bericht 🙂 Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Altijd lastig in dit soort gevallen als je niet weet wat en of er bij wie iets bekend is of gebeurd.
Maar ik zag ook een melding van xs4all (=kpn netwerk)
Dus het is wel onderkend

=== plak ===
Melding: [storing] - Storing Regio Reeuwijk - Internet van XS4ALL

Gemeld door: Wladimir
Afdeling: helpdesk
Categorie: Internet van XS4ALL
Datum melding: dinsdag 16 januari 2018
Begintijd: 16-01-2018 17:39 uur
Geschatte tijdsduur: Onbekend

Omschrijving:

Als gevolg van een storing kunt u in Regio Reeuwijk momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Claire, welkom op ons Forum! Zoals KeesYagi aangeeft, heeft xs4All deze storing al wel openbaar gemeld. Heb je toevallig al iets gehoord van de mensen waarbij een monteur is langsgekomen? Ik kan namelijk op basis van 2811 geen storing controleren en ik zie intern ook geen storing vermeld in Reeuwijk. Ben erg benieuwd of je hier al meer over weet!
Reputatie 7
Badge +10
Ik heb geen reactie meer van je gezien Claire. Geen bericht is vast goed bericht 🙂 Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer