Storing inloggen op KPN forum met Facebook

Reputatie 7
Badge +27
Beste forumleden,

Op dit moment kun je problemen ervaren als je op het forum inlogt met een Facebook-account. Na het inloggen wordt een nieuw forumaccount aangemaakt met 2 extra cijfers, waardoor je geen toegang hebt tot je bestaande gegevens. Dit probleem is bij ons in onderzoek, onze welgemeende excuses voor het ongemak.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Thomas_ schreef op 4 apr '16 om 08:22u

Scherp opgemerkt! Dat is me nog nooit opgevallen, maar na het bekijken van een aantal profielen blijkt het bijna overal het geval te zijn. Vermoedelijk komt het omdat het aantal berichten op verschillende manieren gecodeerd is, ik zal er eens naar gaan kijken!

Overigens kan het altijd erger natuurlijk Smiley Knipoog

Allart_post_1.PNG

Allart_post_2.PNG

Oké wat ik ook nog vind is dat die mobiele forum weinig keus is:

• Geen afbeelingen invoegen
  • Geen Lettertypen vetgedrukte, onderstreept en cursief
  • Geen hyperlink kunnen invoegen
  • Geen smileys invoegen
  • Antwoord bewerken gaat niet.
  • Als nieuw markeren gaat niet.
  • Vind je het een oplossing dan kun je die niet geven.
Dat zijn de dingen wat niet kan met de mobiele forum. Verder wil ik nog even kwijt dat de naam "Abonnementen" beter veranderd kan worden naar "topics".

En oplossing naar: "beantwoordt."

En als ik op "Plaats reactie" klik, dan krijg ik dit als antwoord:

Screenshot_2016-04-04-09-52-55.png

Er is duidelijk veel mis met het forum. Hopelijk wordt de storing snel opgelost. Ik hoop nog op een terugkoppeling van jou Thomas, :)

Reputatie 5
Badge +3
Scherp opgemerkt! Dat is me nog nooit opgevallen, maar na het bekijken van een aantal profielen blijkt het bijna overal het geval te zijn. Vermoedelijk komt het omdat het aantal berichten op verschillende manieren gecodeerd is, ik zal er eens naar gaan kijken!

Overigens kan het altijd erger natuurlijk ;)

Allart_post_1.PNG

Allart_post_2.PNG

Reputatie 7
Badge +17

Joran schreef op 3 apr '16 om 11:40u

Bij mij hetzelfde! Misschien heeft dit iets te maken met dubbele posts die we verplaatsen naar een onzichtbaar forum. Je hebt in ieder geval minimaal 2000 posts Smiley Tong

Oké bedankt voor de info, misschien dat  jou en mij kan vertellen waarom dat is, zo klopt de telling van de posts niet. ;) 

Ze zijn aan het vals spelen! 😃 :p

Reputatie 7
Badge +27
Bij mij hetzelfde! Misschien heeft dit iets te maken met dubbele posts die we verplaatsen naar een onzichtbaar forum. Je hebt in ieder geval minimaal 2000 posts :P

Reputatie 7
Badge +17

Joran schreef op 3 apr '16 om 11:18u

Ik dacht dat je een badge kreeg bij 2000, maar helaas! Dan win je dit plaatje Smiley Erg vrolijk

post-number-2000.jpg

Ik denk inderdaad dat we minder berichten binnen krijgen door deze storing. Thomas heeft een storing aangemaakt bij Lithium, hopelijk is alles snel weer normaal!

:D:D:D grapjas! ;)

Reputatie 7
Badge +17
Oké,  dan heb ik een nieuwtje. Bij mijn profiel staat nu dit:

https://

2000 posts, maar daarna keek ik bij deze topic:

https://

Daar stond 2001. 

Bij mijn profiel staat dus nu 2001 posts, en in de topics 2002. Oftewel in mijn profiel loopt die dus 1 posts achter met de topics. :S

Reputatie 7
Badge +27
Ik dacht dat je een badge kreeg bij 2000, maar helaas! Dan win je dit plaatje :D

post-number-2000.jpg

Ik denk inderdaad dat we minder berichten binnen krijgen door deze storing. Thomas heeft een storing aangemaakt bij Lithium, hopelijk is alles snel weer normaal!

Reputatie 7
Badge +17
Bij deze heb ik nu 2000 posts! Wat heb ik gewonnen? 😛 😃 Maar ik vind het ook zo stil op het forum, weining mensen online, normaal wordt ik dood gegooid met mailtjes, en in 1x helemaal niks! Ja, nu heb ik er 1'tje van jou. 😉 Maar de laatste paar dagen is het echt heel rustig op het forum. Kan het daarmee te maken hebben? Want ik heb nog wat nieuwe posts geplaatst. En een nieuwe topic aangemaakt. Hopelijk wordt dit snel opgelost. Hou je me op de hoogte @Joran? Fijne zondag verders! :)

Reputatie 7
Badge +27
Er gaat inderdaad iets mis , ik heb het ook laten weten. Het kan helpen om je cookies te verwijderen en opnieuw in te loggen.

Bijna 2000 posts trouwens! ;)

Reputatie 7
Badge +17
Is er op dit moment een storing met het Forum??? Iedere keer gooit ie me eruit. En als ik een nieuw topic begin, dan krijg ik meldingen. En als ik een afbeelding wil plaatsen krijg ik ook een melding. Hier een paar afbeeldingen:

Forum storing 1.jpg

Hier zou ik een afbeelding in willen voegen, krijg je dit:

Forum storing 2.jpg

Dit krijg ik als ik een nieuw topic wil plaatsen:

Forum storing 3.jpg

Wat is er toch aan de hand? Is het daarom zo rustig op het Forum???? Ik hoor en zie niemand op het Forum. :(

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Is er al meer bekend? Ik zou graag mijn account terug willen, en het liefst wil ik dan ook van de facebook-koppeling af.

Is het dan ook mogelijk om beide accounts samen te voegen?

Robin

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Zoals u misschien al ziet heb ik hier ook last van, ik heb inmiddels met mijn "nieuwe" account toegang tot pilot forums, maar zou graag mijn oude account terug willen met of zonder facebook-koppeling.

Ik heb contact gehad met hier over.

Robin Flikkema

Reageer