Beantwoord

Storing mijnkpn app

  • 16 May 2019
  • 27 reacties
  • 2865 keer bekeken

Hallo alle mederwerkers van kpn,is het nou al
Eens bekend waneer de storing van mijnkpn opgelost is?.duurd al een paar dagen,en er is nog niks bekend.erg lastig stel altijd me diensten in op mijn kpn.zijn er al monteurs mee bezig.bij de
Klantenservice kunnen je ook niks vertellen.jullie kunnen beter xs4all houden,daar was bijna nooit geen storing.en als er storing was,was het zo opgelost.je wordt helemaal niet op de hoogte gehouden.slechte zaak kpn gr han-nl
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 20 May 2019, 13:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Reputatie 7
Badge +22
@Han-nl wat vervelend dat je problemen ervaart met MijnKPN, ik heb zelf even gekeken en bij mij werkt ie gewoon.
Kijk je via de PC of met je telefoon en/of Tablet?
Telefoon,en computer werkt geen van beide.krijg steeds de melding dat er een technische storing is.
Reputatie 7
Badge +22
Telefoon,en computer werkt geen van beide.krijg steeds de melding dat er een technische storing is.
Dat is erg vreemd, hieronder mijn screenshot:


Blijft het wel een apart dingetje vinden dat jij niet in MijnKPN kan komen, zou jij eens een screenshot willen plaatsen wat jij ziet? 🤔
Hoi @Han-nl . Wat vervelend! Is de storing nog steeds aan de gang? Vorige week waren er issues met mijnkpn maar die zijn opgelost. Ik hoop voor jou ook?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat het probleem is opgelost. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 🙂
Ja lag aan de website zelf,heb een mederwerker gebeld daarna werd het opgelost.kan nu alles weer.vr.han-nl

Iemand anders ook problemen met de kpn app? Ik kan mijn verbruik niet meer zien en geen mb’s delen...net nu mijn dochter in het buitenland zit...hopelijk is de storing snel opgelost?

@AstridSch : ik heb hier geen melding van gehad. Speelt het issue nog steeds?

Reputatie 6
Badge +7

Ja nu wel problemen met de app.

 

Langzaam als hij niet goed werkt, loopt vast, kan geen MB’s delen, administratie niet inzichtelijk.

Gewoon nutteloos.

 

Zelfde software developer’s als de tv decoders misschien?

Inloggen duurt uren of loopt vast de hele ochtend al. Kan geen mb s delen met mijnkpn

Kan de storing even opgelost worden zodat ik weer mb kan delen?

 

Reputatie 3
Badge

Bij mij werkt MijnKPN ook niet zowel via Internet als met de app. Waardeloos. Kan geen mb’s delen met de kinderen.

Er was een storing. Die zou nu opgelost moeten zijn. Kunnen jullie dit bevestigen?

@Erwin_  bij mij werkt het weer als voorheen. 

Reputatie 3
Badge

Werkt weer. Bedankt. 

Kan al een tijdje mijn verbruik niet zien in de app en ook niet op de site

Hoi @Cin73 : Je kunt wel inloggen? Staat de rest van de informatie er wel?

Ja, ik kan inloggen. Maar dan krijg ik bij mobiel alleen mijn telefoonnummer te zien en meer niet. 

Kun je op dat moment nog wel de facturen bekijken? Zijn de andere functies er wel?

Ja dat wel 

Vreemd hoor. Is het een optie om de app van je telefoon te verwijderen en opnieuw te installeren? Hij zou het gewoon moeten doen.

Zal ik proberen, dankjewel

 

Heb het gedaan maar het heeft niet geholpen

 

Kun je jouw profiel aanvullen en mij vervolgens hier een seintje geven?

Is aangevuld

Â