Storing Rotterdam en bereikbaarheid 112

Reputatie 7
Badge +23
Beste klanten, 

Momenteel is er een storing met Vast Bellen van KPN in de regio Rotterdam. Hier kun je hinder van ondervinden. De hulpdiensten zijn wel bereikbaar via 112 met je mobiele aansluiting. We werken hard aan een oplossing. Voor nu wil ik excuses aanbieden voor het ongemak dat jullie mogelijk kunnen ervaren. Heb je vragen voor nu? Stel ze gerust in dit topic! 

Met hartelijke groet, 

Cindy

5 reacties

Reputatie 7
Badge +23
De storing is verholpen.

De storing is verholpen. Als het goed is, doet je vaste lijn het automatisch weer. Als dat niet het geval is, dan kun je de stroomstekker van je experiabox (modem) 15 seconden eruit halen en er vervolgens weer indoen. Ervaar je hierna nog problemen? Laat het me dan alsjeblieft weten. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Beste Cindy, de storing is nog niet verholpen in Zwijndrecht. Ik kan nog steeds niet bellen en/of gebeld worden.

Modem is al uit het stopcontact geweest, (meerdere keren).

Reputatie 7
Badge +23
Beste @mrhomecinema

Wat vervelend dat de telefoon nog niet weer werkt :( Zou je kunnen aangeven of het Voice lampje op de Experia Box brandt? Zo niet, wil ik je vragen om een http://forum.kpn.com/t5/Internet/Reset-uw-KPN-Experia-Box-Modem/td-p/97446" style="box-sizing: border-box; text-decoration: none; cursor: pointer; color: rgb(0, 153, 255); font-family: KPNSans, sans-serif; line-height: 21px; uit te voeren. Mocht dit niet helpen hoor ik dat graag, dan pak ik het verder op!

Met groet, 

Cindy

Cindy, zojuist gecontroleerd. Het Voice lampje brand constant op de experiabox V8.

Reputatie 7
Badge +23
Dank voor je snelle reactie. Wil je me een privébericht toesturen, ? Graag ontvang ik je postcode, huisnummer en de naam van de contractant, zodat ik de verbinding in onze systemen kan controleren. Waarschijnlijk een overbodige vraag, maar je hebt de stekker van je telefoon zelf er ook al uitgehad? Ik zie je gegevens graag tegemoet en dan ga ik ermee aan de slag.  

Met groet, 

Cindy

Reageer