Beantwoord

Storing sinds 12 uur na het weekend pas monteur

  • 26 April 2019
  • 6 reacties
  • 2432 keer bekeken

Sinds vrijdagochtend storing en pas maandagmiddag aan de beurt, terwijl het probleem hoogstwaarschijnlijk in de wijkcentrale zit.

Internet is een basis behoefte geworden, maar blijkbaar lukt het bij KPN niet om een monteur met spoed langs te sturen.

Hoe kan ik dit versnellen?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 27 April 2019, 08:50

Bekijk origineel

6 reacties

Hoi @J.P.M. Wat een ergernis! Ik snap je opmerking over basisbehoefte volledig en hoop dat ik nog iets kan betekenen. Ben jij de enige die de storing ervaart of ligt het er ook uit bij de buren/rest van de wijk?
Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven?
Ik heb begrepen via een ander kanaal dat een groot aantal woningen in de buurt ook een storing hebben. Het gebied staat inmiddels in het overzicht met de storingen.

Ik hoop @Erwin_ dat je een monteur op pad kunt sturen om het probleem op te sporen en te fixen.

Mijn vermoeden is dat het komt door graaf werkzaamheden aan de Parklaan 100 meter verderop.
Reputatie 7
Badge +21
Dat zou zomaar de oorzaak kunnen zijn, aangezien er meerdere woningen last hebben van deze storing. Ik zie dat er inderdaad een storing is in Waddinxveen. Ik heb zojuist doorgegeven dat er graafwerkzaamheden zijn geweest aan de Parklaan. Bedankt voor het doorgeven @J.P.M.. Ik hoop dat je z.s.m. weer gebruik kan maken van onze diensten. Excuses voor het ongemak! 😥
Reputatie 7
Badge +21
@J.P.M. We hebben geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je inmiddels weer gebruik kan maken van onze diensten. Mocht dit niet het geval zijn, dan horen we dat graag van je!
Inderdaad Vikash. Afgelopen maandagavond hebben monteurs alle kapot getrokken glasvezelkabels weer aan elkaar 'geplakt'. De dienstverlening is hersteld. Bedankt voor de moeite!
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat je weer gebruik kan maken van onze diensten. Graag gedaan!

Reageer