Beantwoord

Storing toch niet opgelost

  • 18 October 2020
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

Sinds gisteren 11.00 uur hebben we geen internet, televisie en mobiel bereik meer. Vanavond kreeg ik een berichtje dat de storing is opgelost. Op de site staat de storing nog steeds gemeld. Hier staat dat we tot dinsdagavond geen internet e.d. hebben. Dit is flink waardeloos, zeker als je dus een hoopgevend berichtje krijgt dat je weer kan internetten. Dit kost zo meer dan mijn bundel (ik gebruik nu mijn mobiel als hotspot) en dat gaat mij dan straks veel geld kosten. Morgen moeten mijn zoon en ik allebei thuis werken!!

Hoe gaan jullie (KPN) hier mee om???

icon

Beste antwoord door Moonpeet 24 October 2020, 16:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Ik ben bang dat je zal moeten wachten tot de storing helemaal verholpen is. Daarna is er een mogelijkheid om een vergoeding aan te vragen voor de tijd dat de storing duurde. Meer zit er helaas niet in.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Moonpeet, welkom en excuses voor de vreselijk late reactie. Werkt alles weer naar behoren? Mocht ik nog wel iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten? Vul dan ook je forumprofiel aan met je gegevens.

Gelukkig doet alles het weer. Nu nog hopen dat ik binnen mijn bundel blijf. 

Reputatie 7
Badge +30

Heel fijn! Ik heb een gratis bundel van 5 GB toegekend aan je mobiele nummer. Daar kom je de maand wel mee door :-).

Dat waardeer ik zeerÂ