Beantwoord

Storing vaste lijn en servicetool werkt niet

  • 21 January 2020
  • 4 reacties
  • 85 keer bekeken

vanwege storing op de vaste telefoonlijn ( geluid zakt weg en voortdurend gekraak, draadloze telefoons gereset , geen goed resultaat. gisteren en vandaag geprobeerd om mbv de tools te vaste lijn te laten testen.Maar dat lukt niet. Krijg steeds de melding dat er iets is met javascript en wordt er dan uitgegooid. Dit gebeurd zowel op mijn iMac als via mijn iPhone. Moet ik nu speciaal een windowscomputer aanschaffen of ligt het gewoon aan KPN ?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door appie11 23 January 2020, 14:04

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @appie11. Wat vervelend dat jouw vaste telefoonlijn stoort. Ik zal voor jou uitzoeken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en telefoonnummer achterlaten op het KPN Forum profiel? Het telefoonnummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Dan ga ik kijken of ik je kan helpen.

Dank voor reactie. Heb inmiddels tel kontakt gehad. Ook van daaruit kon de lijn niet doorgemeten worden. Zou aan de verouderde experiabox kunnen/moeten liggen. Inmiddels 10 jaar oud V8 model. Zou  binnenkort een nieuw model moeten krijgen. Hoop dat het dan beter is.

Indien niet, dan kom ik wel terug. Maar het blijft merkwaardig dat de telefoon tool niet werkt, zowel via iMac als via windows computer en ook niet mbv van mijn mobiele tel.

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @appie11. Ik hoop dat deze nieuwe ExperiaBox het probleem verhelpt. Als dat niet het geval is dan horen we dat graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @appie11. Ik hoop dat deze nieuwe ExperiaBox het probleem verhelpt. Als dat niet het geval is dan horen we dat graag van je!

Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat de nieuwe Experiabox het probleem heeft verholpen. Anders weet je ons te vinden.

Reageer