Beantwoord

Storing ventilator wijkverdeelkast in Joure

  • 17 June 2019
  • 11 reacties
  • 419 keer bekeken

Badge
Goedemorgen KPN,
Naast mijn woning staat een grijze verdeelkast, waarvan de ventilator op hol is geslagen. De ventilator draait nu al 3 weken onafgebroken. Daarom een verzoek van mijn kant deze te repareren. Locatie 8501RD nabij huisnummer **.
Met vr. groet,
Johan C.

Admin: huisnummer verborgen i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Nadia 17 June 2019, 20:49

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Johan C.

Wat vervelend dat je overlast ervaart van die verdeelkast. Zou je hier een foto willen plaatsen? Zo hebben we een beter beeld van die kast. 👍🏼
Badge
Hallo Dennis,
Hierbij de foto van de kast.
Gr. Johan C.

Reputatie 7
Badge +22
Volgens mij is dat een glasvezelkast van KPN, ik hoop dat een KPN moderator hier snel reageert.
Reputatie 7
Hier ben ik dan! 🙂 Ik ga meteen een melding voor je aanmaken @Johan C. Wat moet dat een vervelend geluid opleveren! Zou je jouw mobiele nummer willen aanvullen in je forumprofiel, Johan? Dan kunnen we je op de hoogte houden en/of als we nog vragen hebben, bij je terecht.

Laat je hier een bericht achter als je jouw profiel hebt aangevuld?
Badge
Hoi Nadia,

Bedankt voor je reactie. Fijn dat het euvel wordt opgelost.
Ik heb mijn nummer aangevuld in mijn forumprofiel.

Met vr. groet,
Johan C.
Reputatie 7
Ah, nog mooi op tijd. Ik ga het direct voor je doorgeven. Bedankt voor het aanvullen @Johan C. Je hoort nog van me 🙂
Reputatie 7
Ik heb van de Infra Support collega vernomen dat de monteur is langs geweest om de ventilator te repareren/vervangen. Heb je geen last meer van het hinderlijke geluid, @Johan C.? 🙂
Badge
Het is opgelost, super! Ik kan weer normaal buiten zitten. 😊 Bedankt voor de snelle service.
Fijne dag.
Reputatie 7
Dat is wel erg belangrijk, vooral met deze temperaturen 😎 Fijn weekend, geniet van het heerlijke weer!
Badge
Goedemorgen,

Het lijkt erop dat het euvel nog niet is verholpen. De ventilator jammert weer dag en nacht door. Misschien kunt u nogmaals een monteur hierna laten kijken.

Alvast bedankt!

Met vriendelijk groet,
Johan Cnossen

Reputatie 7
Balen! Ik zal de melding meteen doorgeven, @Johan C. Bedankt voor de melding. Je hoort nog van me.

Reageer