Vraag

storingen

ik heb veel last dat ik geen tv, internet, telefoon heeft. de monteur vertelde dat het aan de kabel lag die onder grond lag. deze is beschadigd wegens werkzaamheden ook deze ligt in vervuild grond. kpn kan niks doen. het vervelende van alles is dat ik constant mijn modem en ontvanger moet resetten zeker wel 15x per dag ik baal hier erg van. ik ben niet de enigste in de buurt die last van hebt. wanneer word hier wat aan gedaan. zowel van het maken van deze kabel. voor de klant kan daar geen compencatie geven worden voor de overlast.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hoi Pluto.

Wat een onmogelijke situatie, zo! :-(
Ik heb in de systemen gekeken en ik zie een openstaande technische melding voor dit issue staan. Hier is ook in benoemd dat er sprake is van vervuilde grond. Helaas kan ik niet achterhalen wat voor acties er momenteel uitstaan. Ik kan wel bevestigen dat men dit nog steeds in onderzoek heeft. Ik heb hiervoor een technicus aangeschreven en ik hoop dat ik op die manier meer te weten kom.

Ik houd je op de hoogte!

Reputatie 7
Badge +15
Dag Pluto.

De laatste informatie die ik heb is dat de herstelwerkzaamheden zijn begonnen. Er is een hoofdkabel waar vele huishoudens gebruik van maken geraakt en door die vervuilde grond kon men daar niet bij. Dat is nu wel in gang gezet. Heb jij daar al iets van gemerkt?

Reageer