Vraag

Storingsupdate sms en mail uitzetten

  • 21 November 2021
  • 6 reacties
  • 64 keer bekeken

Badge

Goedemorgen, 

Ik ben klant bij Tmobile. Er is al langere tijd storing in de infrastructuur in de straat. T mobile verwijst door naar kpn, want daar is het netwerk van. Kpn geeft mij de optie op de hoogte te worden gehouden per SMS en mail. Nu krijg ik al ruim een week lang om de 3 a 4 uur mail en SMS met de volgende tekst. "Beste klant, helaas duurt de reparatie langer dan verwacht. Onze monteurs werken hard aan een oplossing. Wij informeren u als de reparatie is gelukt. Groet, KPN" 

 

Dit is geen update...ik zou deze melding graag uit willen zetten, maar hoe doe ik dat? 

Ik hoor graag 

Mvg michiel fukkink


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Michiel Fukkink, welkom! Dit is wel heel irritant :(. Gaat het echt om dezelfde sms? Dan zou je jouw simkaart eens in een ander toestel kunnen plaatsen, wachten tot de sms binnenkomt en 'm dan weer terug in je eigen telefoon doen. Als het toch steeds een nieuwe sms is, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer en adres? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen. 

Badge

Hoi marcia,

Ik heb je advies geprobeerd, maar de sms'jes stromen ook op ander telefoon binnen. Zie hier printscreen van de berichten..

Ik heb mijn 06 nummer in mijn profiel toegevoegd. Ik hoor graag.

 

Mvg Michiel 

 

Reputatie 7
Badge +30

Dit komt niet zo vaak voor, dus ik weet niet helemaal waar ik terecht moet met mijn vraag. Het is dus mogelijk dat de storing verholpen is voordat ik een oplossing voor je heb:disappointed_relieved: , maar weet dat ik het aan het uitzoeken ben voor je!

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Michiel Fukkink, zou je ook nog de betreffende postcode en huisnummer in jouw profiel kunnen zetten en het hier even laten weten?

Badge

Hoi Marcia, 

Ik heb het profiel aangevuld. Dank voor de inspanning tot dusver.

Ik ben benieuwd naar de oplossing. 

Gr,

Michiel 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Michiel Fukkink, ik zie dat ik niet meer gereageerd heb. Excuses hiervoor! Ik heb dus intern aangegeven dat je hier tegenaan loopt en ook dat er meer klachten over binnen komen (wat het geval is op het forum). Mijn collega heeft uitgelegd dat het wel klopt dat deze sms’jes zo frequent worden verstuurd en een technisch verhaal erbij, maar dat we inderdaad begrijpen dat dit niet wenselijk is. Het wordt op korte termijn niet aangepast, maar we blijven klachten hierover melden. Ik hoop dat jij in ieder geval geen last meer hebt van de storing én dus ook niet meer van de sms’jes!