Beantwoord

straatkast extreem zoemend geluid

Hallo bij wie moet ik zijn???? Paar keer gebeld over een straatkast in de wijk de extreem zoemend geluid maakt maar niemand kan mij bij de juiste afdeling doorzetten zodat er iemand komt!!!! Raar als je kpn belt en zij het ook niet weten.

Kast staa precies tegenover huis 7371** ** DOE ER WAT AAAN!!!

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Erik_ 29 juni 2018, 17:18

Hoi Gabie, Iris, welkom op het forum allebei! Jammer te horen dat jullie via de reguliere klantenservice niet zijn geholpen. De collega's daar kunnen hier ook gewoon een melding voor aanmaken. Maar, om het kastje-naar-de-muur gevoel te verminderen, pak ik dit nu met jullie op. Jullie krijgen allebei een privébericht van me. Reageer daarop, dan zet ik de meldingen door.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Gabie, Iris, welkom op het forum allebei! Jammer te horen dat jullie via de reguliere klantenservice niet zijn geholpen. De collega's daar kunnen hier ook gewoon een melding voor aanmaken. Maar, om het kastje-naar-de-muur gevoel te verminderen, pak ik dit nu met jullie op. Jullie krijgen allebei een privébericht van me. Reageer daarop, dan zet ik de meldingen door.
Dit betreft een melding die ik heb gemaakt maar nu door een KPN medewerker op het forum is geplaatst aangezien zij niet weten waar ze het moeten melden....Beste Heer/Mevrouw,

1,5 maand geleden is de "kleine" KPN kast voor ons huis vervangen voor een nieuw, groter exemplaar, deze maakt echter sinds het begin een zoemend geluid. Met name 's nachts (en op warme dagen) is dit goed hoorbaar tot in de slaapkamer, wat zorgt voor overlast.

Ik hoop dat hier wat aan gedaan kan worden!
mvg Iris

Reageer