Beantwoord

straatkast kpn of ziggo

  • 4 May 2020
  • 10 reacties
  • 556 keer bekeken

Reputatie 2

Hallo,

 

deze straatkast staat op mijn terrein. De inhoud begint er aardig uit te vallen. Kan dit opgeknapt worden?? Of kan de kast misschien helemaal weggehaald worden?

Er staat een nummer op. 14.07.02.1

icon

Beste antwoord door Ward_ 9 May 2020, 22:57

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Paul28! Ik zal de afdeling die over de wijkkasten gaat vragen hoe het zit met deze. Wil je hiervoor je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens? Dan weten ze waar deze precies staat en of het er inderdaad een van ons is. :slight_smile:  Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt zet ik hem door! 

Reputatie 2

@Sanne_M ik heb het bijgewerkt 👍🏼 Alvast bedankt voor de moeite. 

Reputatie 7
Badge +17

Hmm, ik zie nog geen postcode en huisnummer terug. Suffe vraag misschien, maar heb je op opslaan geklikt nadat je deze ingevoerd had? :grimacing:

Hallo @Paul28  en @Sanne_M , als ik die groene kabels daar onderin die kast zie is dar duidelijk van de lokale kabelaar (Ziggo?) dus geen KPN kast.

 

Reputatie 7
Badge +10

Lijkt mij ook een Ziggo (of ander TV-kabelbedrijf) eindversterker kastje. Niet van KPN.

Reputatie 2

@Sanne_M was idd vergeten om het op te slaa

  1. Is nu wel gelukt. 
    @JanD en @Ward_  ik vermoed dat hier voorheen Casema zat. Ik weet niet wie dat heeft overgenomen. 

Hallo @Paul28 , als je bij Ziggo.nl een postcodecheck doet en je kunt daar een abo nemen, dan weet je zeker dat het Ziggo is en kun je hen bellen.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +25

@Sanne_M was idd vergeten om het op te slaa

  1. Is nu wel gelukt. 
    @JanD en @Ward_  ik vermoed dat hier voorheen Casema zat. Ik weet niet wie dat heeft overgenomen. 

Inmiddels contact gezocht met Ziggo? Ik hoop dat het voor je opgelost wordt.

Dit is een Ziggo-kastje (in Houten is Ziggo actief).

Reputatie 2

@Sanne_M ja inmiddels dezelfde post bij ziggo geplaatst. Bericht gekregen dat ze het gaan doorzetten naar de juiste afdeling. 
thanx voor de hulp allemaal 👍🏼

Reageer