Beantwoord

Straatkast zoemt

  • 27 July 2020
  • 14 reacties
  • 224 keer bekeken

Sinds kort staat er een nieuwe straatkast op de hoek van de straat. Deze maakt een zeer vervelend geluid wat de nachtrust verstoord. Een soort van zoemend geluid alsof er continue een stofzuiger aan staat. Mogelijk een ventilator die continue draait?

Het is op de hoek van de Karel Doormanstraat en de Van Speijkstraat in Oud-Beijerland.

 

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 27 July 2020, 21:10

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Alex43 

Dit is erg vervelend, zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze dit doorzetten naar desbetreffende afdeling, en zet even bij “Persoonlijke opmerkingen” je 06-nummer erbij, zodat die afdeling eventueel contact met je kan opnemen.

Hallo Dennis,

ik ben geen klant bij KPN. Volgens mij staan alle gegevens in mij profiel.

met vriendelijke groet,

Alexander Mus

Hallo Dennis,

Is het al gelukt om contact op te nemen met de desbetreffende afdeling? Het geluid is echt zeer vervelend en verstoord de nachtrust.

Met vriendelijke groet,

Alexander Mus

Hallo @Dennis Schreve,

Weet jij al iets meer?

Met vriendelijke groet,

Alexander Mus 

Reputatie 7
Badge +22

Hallo @Dennis Schreve,

Weet jij al iets meer?

Met vriendelijke groet,

Alexander Mus 

KPN is ermee bezig, we krijgen vaker meldingen van zoemende kasten. Dit heeft er ook mee te maken dat we warme dagen hebben, dan draait de ventilatoren wat harder. Maar het zal geen problemen moeten opleveren. 

Heel fijn. Het geluid is trouwens dag en nacht hetzelfde. Dus ik vermoed dat het niet specifiek met de warmte te maken heeft. Ik denk eerder aan een niet goed werkende of onjuiste (geen stille) ventilator. Maar ik ben geen expert natuurlijk. Dat laat ik graag aan KPN over. 

Met vriendelijke groet,

Alexander Mus

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Alex43, Welkom hier op het KPN Forum! Bedankt voor je melding hier. Wat verschrikkelijk rot dat je nachtrust verstoord wordt door een nieuw geplaatste kast. Dit zou je overigens niet verwachten van een kast die kortgeleden geplaatst is. 
Ik heb je gegevens doorgezet naar de achterliggende afdeling. Zij gaan kijken wat ze hieraan kunnen doen. 
In eerste instantie krijg je de updates via mij via dit Forum topic. Ik stuur je telefoonnummer ook door. Het kan zijn dat mijn collega's contact met je opnemen. Je hoort van me:blush:

 

EDIT: Thanks @Dennis Schreve, voor het signaleren! 

Reputatie 7
Badge +22

EDIT: Thanks @Dennis Schreve, voor het signaleren! 

Graag gedaan @Lisa:wink::blush:

Hallo @Lisa,

Dank voor de reactie. Ik heb in inmiddels ook telefonisch contact gehad met de afdeling Netwerk. Wil jij dat ik het nummer als referentie doorgeef wat ik van hen heb mogen ontvangen (is een CRM nummer)?

Zou zouden, als het goed is, deze week een monteur langs sturen.

Met vriendelijke groet,

Alexander

Reputatie 7
Badge +17

@Alex43 Ah, super! Nee ik heb het nummer zelf niet nodig op dit moment, maar je mag dit nummer voor de zekerheid in je profiel zetten. Ik zie mijn ticket het in behandeling is en ga ervan uit dat de twee cases (telefonisch en die van mij) aan elkaar gekoppeld zijn. Mijn collega's nemen contact met op opnemen zodra de monteur is langs geweest. Zo niet, dan mag je hier een gil geven. Dan check ik de status voor je. :blush:

Reputatie 7
Badge +17

@Alex43 Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat jullie het onderling afhandelen. Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag! :blush:

@Lisa Ik heb nog niks gehoord en er is helaas nog niks veranderd. Zou jij nog een keer na willen gaan wat de status is van de melding?

Met vriendelijke groet,

Alexander

Reputatie 7
Badge +24

Hi Alex, ik heb wederom een bericht gestuurd naar die afdeling, kan wel iets langer duren in verband met de vakanties. Als je begin volgende week nog niets hebt gehoord, laat het dan even weten. Dan ga ik andere manieren zoeken.

@Alex_P Heel fijn, dank je wel. Ik zal het doorgeven zodra ik iets heb vernomen.

Met vriendelijke groet,

Alexander

Reageer