Beantwoord

Systeemtechnisch probleem bij overstappen

  • 26 October 2019
  • 7 reacties
  • 135 keer bekeken

Ik dacht na 15 jaar eens over te stappen van T-Mobile naar KPN, echter kreeg ik twee dagen na mijn besluit het bericht dat er bij invoering van de nieuwe abonnementen (Hussel) systeemtechnische problemen optreden waardoor mijn abonnementsaanvraag nog niet verwerkt kan worden. 
 

Inmiddels is het alweer 5 werkdagen geleden dat ik dit bericht heb ontvangen en tot op de dag van vandaag niets meer heb vernomen van KPN. 
 

Hoe lang kan zo’n systeemtechnisch probleem nog aanhouden? 

 

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 27 October 2019, 10:11

Bekijk origineel

7 reacties

Badge +19

Wellicht is de order ergens vast komen te zitten. Een medewerker reageert doorgaans binnen 48 uur. Eventueel even bellen met 0800-0402. Dag en nacht gratis bereikbaar.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen@Framedropz, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je zo lang in onzekerheid zit over je bestelling! Ik kijk graag met je mee, maar heb hiervoor wel wat informatie nodig. 

  • Gaat het om een mobiel of vast abonnement?
  • Heb je een ordernummer ontvangen?

 

Wil je daarnaast je Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en bij een mobiele overstap het 06-nummer (bij nummerbehoud)? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. 

Ik hoor graag van je!

@Susan_ na enkele telefoontjes met KPN klantenservice en die van Belsimpel is mij het een en ander duidelijk geworden.

Retailers zoals Belsimpel, Mobiel.nl, Mediamarkt of Phonehouse etc. kunnen sinds Hussel de abonnementsaanvragen niet in het nieuwe systeem verwerken. 
 

Het is voor de retailers nu wachten op een oplossing van KPN. Het enige wat de retailer nu kan is de klant een abonnement bij een andere provider aanbieden. 

 

Hopelijk komt KPN snel met een oplossing.

Reputatie 7
Badge +21

@Framedropz, er gaat inderdaad wel het een en ander mis helaas. De orders die uitvallen of vertraagd zijn worden handmatig opgepakt, maar het zou uiteindelijk goed moeten komen! Dus nog heel even geduld in dit geval, hopelijk hoor je snel meer!

Reputatie 7
Badge +21

@Framedropz, weet je inmiddels al meer of moet ik hier nog iets voor nakijken? :relaxed:

@Susan_  helaas nog steeds géén klant bij KPN. Door de storing is het een en ander fout gegaan waardoor Risicobeheer mijn account vrij moest geven. Dit is gebeurt en alles opnieuw aangevraagd. Alleen weer hetzelfde probleem met systeem storingen. 

Reputatie 7
Badge +21

@Framedropz, Oh een dikke tegenvaller! Als ik hier nog iets voor je in kan betekenen, iets moet nakijken of iets dergelijks, dan hoor ik het graag! Wil je dan jouw Forum profiel ook aanvullen met naam, postcode + huisnummer en evt. ontvangen klantnummer?

Reageer