Beantwoord

Tegemoetkoming vrije dag i.v.m. monteur

  • 21 November 2019
  • 4 reacties
  • 85 keer bekeken

We hebben 10 dagen geen tv gehad breuk in de leiding

Toen op de monteur gewacht die zou op dinsdag tussen 12 uur en 14uur komen monteur vande ondergrondse deze is helemaal niet geweest 

Daar heb ik een halve vrije dag voor genomen

Ik hoop wel dat jullie hier een tegemoetkoming voor gaan geven

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 28 November 2019, 18:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Wat ontzettend vervelend dat je zolang zonder diensten hebt gezeten, Rob! Natuurlijk vergoeden we je abonnementskosten voor die periode. We kunnen je echter niet vergoeden voor vrijgenomen uren en dergelijke. Is de vergoeding aan abonnementskosten al met je besproken en ingevoerd? Zo niet, vul je forumprofiel in en laat even weten als je dat hebt gedaan. Dan ga ik dat voor je regelen.

Ik heb nog steeds niets ingevuld maar wel alles telefonisch doorgegeven 

we hebben 10 dagen geen TV&Internet gehad

Dat kwam door kabel breuk

Badge +19

Als u uw profiel niet invult kan de medewerker niets voor u doen. Uw profiel is alleen zichtbaar voor de medewerker en u zelf.

Reputatie 7
Badge +30

Het klopt wat Joep zegt, Rob. Het is goed dat je telefonisch dingen hebt doorgegeven, maar ik kan dat niet inzien als ik niet weet welke klant er achter de gebruikersnaam zit :slight_smile:  Dus vul alsnog je forumprofiel in en laat het even weten hier. Dan kijk ik dit verder na.