Beantwoord

Telefonische overlast van een nummer beginnende met 06555.....

  • 1 June 2021
  • 4 reacties
  • 135 keer bekeken

ik wordt al weken steeds gebeld met nummers beginnende met 06555..... en als ik ze sms krijg ik steeds het antwoord dat de meneer zijn nummer wordt gebruikt om mensen op te lichten. vreemd dat ze iemands nummer gebruiken en in het display staat 06555.....

icon

Beste antwoord door Noordzee 1 June 2021, 19:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Heel vervelend @Pimisback ,

Je kunt er weinig aan doen. Mijn advies is om niet op te nemen of terug te bellen/sms-en.
 

En blokkeer die nummers in jouw mobiele telefoon. 

Ik heb zelf nu al 11 nummers geblokkeerd maar ze blijven het aan het proberen. Waarom onderneemt KPN niks tegen deze individuen want het moet voor KPN toch gemakkelijk zijn wie er beslag heeft gelegd op meerdere nummers beginnende met 06555…..

Reputatie 7
Badge +28

KPN gaat hier niets tegen doen. Zeker niet als het nummer  van iemand is en zijn nummer wordt misbruikt waardoor het lijkt of er vanuit dat nummer gebeld wordt. In werkelijkheid wordt er vanuit een ander nummer gebeld en kan opnemen/reageren jou veel geld kosten.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Pimisback, welkom! Irritant zeg :-(. Het klopt helemaal wat Noordzee zegt: blokkeren is de beste optie. Heel vervelend dit soort dingen!