Beantwoord

Telefonische overlast vanaf buitenlands nummer

  • 31 March 2020
  • 4 reacties
  • 298 keer bekeken

Wij worden elke dag meermalen gebeld door nummer 004420808962. is het mogelijk dat het nummer geblokkeerd wordt.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 2 April 2020, 16:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @johan ruiter, welkom op het forum!
Als je telefonisch lastiggevallen wordt kun je dit normaliter melden op www.kpn.com/overlast.
Echter lijkt het om een buitenlands nummer te gaan, hier kunnen/mogen wij helaas niets mee.
De makkelijkste optie zou zijn om dit nummer te blokkeren. Dit kan vaak via de telefoon app op je mobiele toestel. Bij huistelefoons gaat dit wat lastiger.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

ik word de laatste tijd soms wel 3 maal per dag gebeld door een buitenlands nr zgn. door microsoft als de kpn hier niets mee kan begrijp ik niet ik ervaar dit als zeer hinderlijk en beangstigent.

Sinds wij met nummerbehoud zijn overgestapt worden wij met zeer grote regelmaat gebeld door diverse buitenlandse nummer. Bij Ziggo hadden wij hier nooit last van.

Vandaag gebeld door 00-32-20438686

Nummers blokkeren heeft geen zin want het is steeds een ander nummer.

 

Wie kan ons helpen want vandaag nam mijn zoon op en gelukkig was ik er op tijd bij.

 

Â