Beantwoord

telefoon terreur op vast telefoonnummer

Ik ben ziggo klant
en ik krijg een ongewenst sms bericht van de KPN dat ik een voice mail bericht heb

het nummer is 06******** is het mogelijk dat dit nummer geblokkeerd wordt

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 8 november 2018, 10:33

Hoi Janjannes, Ik had gisteren al gereageerd op jouw vraag. Is er een bepaalde redenen waarom je een nieuw topic hebt aangemaakt? Ik heb ze in ieder geval samengevoegd en help je hier graag verder. Ik begrijp nu dat het gaat over je vaste telefoonnummer. Je krijgt gesproken sms berichten binnen van dit nummer? Als dit het geval is kan ik ervoor zorgen dat je hiervoor wordt afgemeld.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo janjannes, Welkom op het forum. Wat vreemd dat je een sms bericht krijgt van KPN dat je een voicemailbericht hebt. We kunnen geen nummers blokkeren. Als je het bericht op jouw mobiele telefoon krijgt, dan zou je het nummer kunnen blokkeren op jouw mobiele telefoon.
vandaag 7-11 2018 om plus minus 17:00 uur tot op heden 07-11-2018 11:00 uur, krijgen we ieder uur of soms om de 15 min. een SMS van het nr. 06*******, ging zelfs vannacht door. Na contact met klantenservice KPN, verwezen naar KPN forum. Wij hebben vaste telefonie van Ziggo (was in het verleden KPN). Ons vaste nummer is ********* e-mail: r*******@home.nl. In de hoop dat u ons nummer uit de SMS centrale van KPN kunt verwijderen, bvb dank.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 6
Waarom denk je dat het een telefoonnummer van KPN is? Ziet er uit als een doodnormaal mobiel nummer, en verwacht niet dat KPN jou hier zomaar mee belt. Je bent hier vanuit de klantenservice naar toe verwezen omdat ze bij de klantenservice hier ook niets mee konden denk ik,...

Denk toch dat je voor een blokkade van dat nummer bij Ziggo zelf moet zijn. Omdat je daar telefonie afneemt. En het een vast ziggo nummer is kan KPN hier ook niets mee.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Janjannes, Ik had gisteren al gereageerd op jouw vraag. Is er een bepaalde redenen waarom je een nieuw topic hebt aangemaakt? Ik heb ze in ieder geval samengevoegd en help je hier graag verder. Ik begrijp nu dat het gaat over je vaste telefoonnummer. Je krijgt gesproken sms berichten binnen van dit nummer? Als dit het geval is kan ik ervoor zorgen dat je hiervoor wordt afgemeld.
Hallo Marina

Meld ons maar af .

Groetjes jan jannes
Reputatie 7
Badge +18
Doe ik dat Jan! Ik heb het verzoek doorgestuurd naar mijn collega's. Zodra jouw nummer is verwijderd uit onze database stuur ik je nog een berichtje.
Ik hoor het wel ,in ieder geval bedankt
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Jan, Je nummer is verwijderd uit onze database. Je zult nu geen last meer hebben van het telefoon terreur op je vaste nummer.

Reageer