Hallo, ik ben sinds 6 weken klant bij KPN, na een overname van onsbrabantnet. Gisteren hebben we voor de tweede maal een totale storing van alle diensten gehad. Ik begrijp dat storingen voor kunnen komen maar frustrerend is het wel, vooral als door de medewerker en de website verteld word dat er totaal geen storing is. Gisteren maar ook vorige week zondag bleken veel kpn buurtgenoten de zelfde problemen te hebben ( duidelijk kenbaar gemaakt door op een buurt-app ). Echter van beide storingen werd geen melding gemaakt op de website en ook de service medewerkers vertelden dat er geen storing bekend was.
Is uw apparatuur en bekabeling wel in orde?
Vorige week 4 uur geen service gehad, gisteren ruim 5 uur. Daar zit je dan met je dure ziggo en foxsport betaalzenders te wachten. Vooral het feit dat niet fatsoenlijk over deze storingen gecommuniceerd word is erg storend. Alsof je al uren in een file staat maar bij de file-informatie wordt jou file niet genoemd.
Als er duidelijk gecommuniceerd word over storingen hoef ik ook niet allerlei menu's door te lopen en 12 minuten in de wacht te zitten om een medewerker te kunnen spreken.