tweede storing binnen 6 weken: geen diensten

Badge
Hallo, ik ben sinds 6 weken klant bij KPN, na een overname van onsbrabantnet. Gisteren hebben we voor de tweede maal een totale storing van alle diensten gehad. Ik begrijp dat storingen voor kunnen komen maar frustrerend is het wel, vooral als door de medewerker en de website verteld word dat er totaal geen storing is. Gisteren maar ook vorige week zondag bleken veel kpn buurtgenoten de zelfde problemen te hebben ( duidelijk kenbaar gemaakt door op een buurt-app ). Echter van beide storingen werd geen melding gemaakt op de website en ook de service medewerkers vertelden dat er geen storing bekend was.
Is uw apparatuur en bekabeling wel in orde?
Vorige week 4 uur geen service gehad, gisteren ruim 5 uur. Daar zit je dan met je dure ziggo en foxsport betaalzenders te wachten. Vooral het feit dat niet fatsoenlijk over deze storingen gecommuniceerd word is erg storend. Alsof je al uren in een file staat maar bij de file-informatie wordt jou file niet genoemd.

Als er duidelijk gecommuniceerd word over storingen hoef ik ook niet allerlei menu's door te lopen en 12 minuten in de wacht te zitten om een medewerker te kunnen spreken.

2 reacties

Badge
Vandaag, 20 maart in de middag weer een storing: geen internet dus ook geen tv.
ruim 1400 aansluitingen lagen eruit maar weer geen melding van een storing.
Reputatie 7
Badge +27
Dag adhe, dit is geen goed begin van de overstap naar KPN. Drie keer uitval van alle diensten in twee weken tijd is uitzonderlijk vaak. Er zijn aanhoudende problemen geweest met de (interne) energievoorziening van deze centrale. De apparatuur is inmiddels vervangen waardoor ik verwacht dat de problemen nu echt verleden tijd zijn.

Er zit een vertraging in het moment dat de storing ontstaat en de postcodes op de storingspagina worden gezet. Maar er hoort ook een sms te worden verstuurd naar de getroffen aansluitingen als de contactgegevens bij ons bekend zijn. Dit lijkt beide niet te zijn gebeurd. Ik geef deze feedback door aan de storingscoördinatoren. Hopelijk is het in de toekomst niet meer nodig, maar als er toch nog eens een storing plaatsvindt is het belangrijk dat de informatievoorziening op orde is. Mijn excuses hiervoor en bedankt voor het duidelijke signaal.

Reageer