Beantwoord

vaag telefoontje over de internet verbinding

• 5 september 2018
  • 2 reacties
  • 168 keer bekeken

ben vandaag gebeld door KPN, dat bij ons in de buurt het internet slecht was, wij hebben hier totaal geen last van , maar de mevrouw aan de telefoon stond er op dat er een monteur langs zou komen, dus wilde ze een afspraak maken voor een monteur tot 2 keer ben ik in de wacht gezet omdat ze niet in de agenda kon kijken van de monteur na 12 minuten heb ik de telefoon neer gelegd, twijfel nu eigenlijk heel de dag al of ik echt gebeld ben door KPN het nummer was anoniem
icon

Beste antwoord door Bart_ 7 september 2018, 14:40

Dag Jaba, goed dat je dit navraagt. Dit soort belletjes komen wel voor en ik durf niet met zekerheid te zeggen dat wij het niét waren. In principe krijg je wel altijd eerst een mail over dit soort zaken. En in zo'n telefoon zal ook altijd een verificatie met je doen, waarbij gevraagd wordt naar je klant- en contactgegevens. Dit is voor je zelf ook een goed middel om het te checken. Mocht je ergens tegenaan lopen qua verbinding dan kun je vanzelfsprekend ook altijd zelf contact opnemen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dag Jaba, goed dat je dit navraagt. Dit soort belletjes komen wel voor en ik durf niet met zekerheid te zeggen dat wij het niét waren. In principe krijg je wel altijd eerst een mail over dit soort zaken. En in zo'n telefoon zal ook altijd een verificatie met je doen, waarbij gevraagd wordt naar je klant- en contactgegevens. Dit is voor je zelf ook een goed middel om het te checken. Mocht je ergens tegenaan lopen qua verbinding dan kun je vanzelfsprekend ook altijd zelf contact opnemen.
Reputatie 7
Badge +18
Hallo @Jaba
Het zou kunnen, maar als je geen monteur wilt en ze gaan toch door, dan kan het zijn dat er beslist een onderhoud gepleegd moet worden.
Hier kan webcare wel naar kijken of je gebeld bent door de KPN en wat de reden was.

Mocht je dat nog niet gedaan hebt zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer in je forumprofiel Klik hier , wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken

Reageer