Valse e-mails/berichten met KPN Logo

  • 24 June 2019
  • 10 reacties
  • 2612 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +22
Er wordt volgens mij fraude gepleegd onder de naam van KPN, trap hier niet in:



KPN, hebben jullie hier meer meldingen van gehad??? 🤔

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid


10 reacties

Goed dat je dit meldt @Dennis Schreve, ik zou bij een dergelijke tekst ook wantrouwend zijn.
Ohjee. Dat is écht troep. Ook Ziggo gebruikers krijgen dat bericht... en dan onder de naam van Ziggo.
https://www.totaaltv.nl/nieuws/te-mooi-om-waar-te-zijn-gratis-telefoon-of-macbook-bij-ziggo/
Reputatie 7
Badge +22
Goed dat je dit meldt @Dennis Schreve, ik zou bij een dergelijke tekst ook wantrouwend zijn.
Graag gedaan @Dreekuh-53, ik probeer dit soort dingen op te sporen. Om klanten en jullie op het Forum te waarschuwen! 😉 Anders gaan ze met je gegevens en geld ervandoor! En je kunt wel betere dingen doen met jou verdiende geld, en dat geldt voor iedereen! 😊
Reputatie 7
Badge +22
Ohjee. Dat is écht troep. Ook Ziggo gebruikers krijgen dat bericht... en dan onder de naam van Ziggo.
https://www.totaaltv.nl/nieuws/te-mooi-om-waar-te-zijn-gratis-telefoon-of-macbook-bij-ziggo/

Klopt @PeterG, bij Ziggo zijn die criminelen ook al bezig! Echt schandalig!!!!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Dennis Schreve, Helaas komen dit soort berichten vaker voor. Op deze pagina lees je alles over Phising en wat je kunt doen wanneer je zo'n e-mail ontvangt. Goed dat je constateert dat dit niet vanuit KPN zelf komt!
Reputatie 7
Badge +22
Hoi @Dennis Schreve, Helaas komen dit soort berichten vaker voor. Op deze pagina lees je alles over Phising en wat je kunt doen wanneer je zo'n e-mail ontvangt. Goed dat je constateert dat dit niet vanuit KPN zelf komt!
Ik constateer vaker dingen bij andere bedrijven, ik jaag op die dingen. Vandaar dat ik deze topic heb gestart. Hopelijk willen meer mensen (klanten van KPN) hieraan meedoen om het netwerk van KPN veiliger te maken dat deze pop-up vensters niet meer voorkomen. 😉
Reputatie 7
Badge +19
Vast wel! In principe wijzen we mensen er ook op via onze website. Mocht je toch iets vaker deze meldingen willen delen, dan kun je dat beste doen in dit topic. Als je wilt pas ik de titel van dit topic aan zodat het topic sneller te vinden is door andere klanten 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Vast wel! In principe wijzen we mensen er ook op via onze website. Mocht je toch iets vaker deze meldingen willen delen, dan kun je dat beste doen in dit topic. Als je wilt pas ik de titel van dit topic aan zodat het topic sneller te vinden is door andere klanten :)
@Marina_ ik vind het prima dat je de titel aanpast van deze topic! 😉 Ik blijft toch wel de auteur he? 😛
Reputatie 7
Badge +19
@Dennis Schreve, Ja hoor, geen zorgen! 🙂

Ik ben volgens mij hartstikke in trek:heart_eyes: . Ik kreeg er vanmiddag 3 achterelkaar.  En allemaal met dezelfde cadeau's!!!!

Dit is niet de eerste keer dat ik dit ongevraagde gedoe ineens op mijn scherm, zie.

En, daarbij moeten ze toch echt iets aan hun Nederlands doen.:thinking: Bovendien ben ik eerst "je” en daarna ineens “u”. 

Maar vervelend is het wel.

Groetjes Ipi

logo-kpn-groot.png

Beste KPN klant, Gefeliciteerd!

KPN organiseert een verjaardagspromotie gedurende de komende 7 dagen ( 18.Januarie -> 25.Januarie ) om jouw loyaliteit te bedanken voor het kiezen voor ons als internetprovider.

We selecteren elke dag 10 gelukkige gebruikers die een exclusief geschenk van ons winnen, waaronder een gratis Apple iPhone X, Samsung Galaxy S10, Apple Watch , omdat jij voor ons hebt gekozen En uw IP-adres ………...is geselecteerd geweest.

Je moet simpelweg onze anonieme vragenlijst hier onderaan beantwoorden om jouw prijs te winnen. Schiet op! 8 gebruikers hebben deze uitnodiging ontvangen en er zijn maar 2 prijzen om te winnen.

Ben je tevreden met KPN?

Erg Tevreden

Tevreden

Ontevreden

Reageer