Beantwoord

valse rekeningen

• 25 juli 2017
  • 1 reactie
  • 232 keer bekeken

Wat mij erg verbaast is dat ik elke maand valse facturen krijg, nadat ik de originele facturen van KPN in de mail ontvangen heb.
Het lijkt net of de bandieten een berichtje krijgt of onderscheppen van de Kpn "we hebben weer de facturen verstuurd " en ze weten dus we kunnen weer gaan vissen.
Gelukkig herken ik ze omdat het altijd veel te hoge rekeningen zijn, een aantal heb ik doorgestuurd naar valse-email@fraudehelpdesk.nl maar daar ben ik maar mee gestopt.
Is dit een bekend iets bij de KPN en hoe kan ik of de KPN dat stoppen?
Nogmaals ik vindt het vreemd dat dit standaard gebeurd elke maand weer.
icon

Beste antwoord door Justin_ 25 juli 2017, 17:02

Hoi Wim, welkom op het forum! Vervelend dat je elke maand nepfacturen ontvangt. Goed dat je deze e-mails herkent als spam.

Op www.kpn.com/valseemail vind je een overzicht van de bij onze bekende phishingmails. Als de e-mails die jij hebt ontvangen hier niet tussen staan, stuur ze dan door naar valse-email@kpn.com
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Wim, welkom op het forum! Vervelend dat je elke maand nepfacturen ontvangt. Goed dat je deze e-mails herkent als spam.

Op www.kpn.com/valseemail vind je een overzicht van de bij onze bekende phishingmails. Als de e-mails die jij hebt ontvangen hier niet tussen staan, stuur ze dan door naar valse-email@kpn.com

Reageer