Beantwoord

Van het kastje naar de muur door kabelbreuk

  • 15 April 2020
  • 20 reacties
  • 328 keer bekeken

Vanmiddag door werkzaamheden glasvezel aanleg in het buitengebied hebben ze de telefoonkabel geraakt waardoor we (als enige in de straat) afgesloten zijn van internet / tv / vaste lijn 

 

degene die de breuk veroorzaakt hebben (BAM) zeggen dat ik contact moet opnemen omdat hun niet meer aan kabel mogen komen. 
kpn gebeld. Weer ander nummer van volkerwessel prima maar ivm Corona een mailadres waar blijkbaar na 17.00 niet op geregeerd wordt.. en nu zitten we dan zonder internet en tv... 

 

Superfijn geregeld allemaal :( 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Gerwin82 16 April 2020, 11:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

20 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Gerwin82 

Dit is erg vervelend dat je geen diensten meer hebt van KPN. Ik heb een bericht gestuurd nar de moderators van KPN. 

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

Dan kunnen ze verder kijken in het systeem voor je. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Gerwin82, welkom! Dit is wel heel erg vervelend! Ik ga kijken wat ik voor je kan betekenen. Wil je inderdaad je profiel aanvullen en even laten weten dat je dat gedaan hebt? Dan duik ik de systemen in! 

Reputatie 7
Badge +22

Wat fijn @Marcia_ dat je er bent, @Gerwin82 kijk! Zo snel kan het gaan. Hopelijk kunnen we je snel helpen.

Dank u wel. Gegevens aangevuld.

ik hoop dat in ieder geval morgen de kabel gemaakt is/wordt, aangezien de werknemers thuis moeten werken Van m’n baas en ik niets online kan doen... 

Alvast bedankt 

 

Reputatie 7
Badge +30

Heel vervelend dit allemaal. Er komt morgen in ieder geval tussen 10 en 12 een monteur langs. Deze neemt, in verband met Corona, van te voren contact met je op. Ik wil meteen aangeven dat ik niet verwacht dat hij het probleem op gaat lossen, maar hij kan wel de vervolgacties in gang zetten. Daarnaast heb ik op beide 06-nummers op je adres een gratis 50 GB bundel geactiveerd. Zo kan je van je mobiele telefoon een hotspot maken. Mocht ik verder nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten? 

Reputatie 7
Badge +22

Dat heb je snel geregeld @Marcia_, dat hebben we samen snel gefixt! Ik denk dat @Gerwin82 hier heel blij mee is. :wink: 👍

Dank je wel!

dat moet lukken! Had idd ook al hotspot gemaakt maar ging zo snel met de data dat ik uhm uitgezet had ;) Super bedankt! 

 

Ps
dit is situatie nu: 

 

Dus dan weet monteur wat ie kan verwachten ;)

Reputatie 7
Badge +22

@Gerwin82 heb je de 50 GB bundel al binnen van @Marcia_?

Reputatie 7
Badge +22

Ps
dit is situatie nu: 

 

Dus dan weet monteur wat ie kan verwachten ;)

Dat is niet best! :see_no_evil: Moet wel zeggen dat ie kabel weg erg ondiep in de grond ligt.

@Gerwin82 heb je de 50 GB bundel al binnen van @Marcia_?

Nog niet, maar duurt denk ik even? 

Maar als ik morgen vanaf 6.00u in ieder geval kan werken is het belangrijkste (internet voor m’n werkmail / bereik server en met muziekje etc  ) 
 

Ps
dit is situatie nu: 

 

Dus dan weet monteur wat ie kan verwachten ;)

Dat is niet best! :see_no_evil: Moet wel zeggen dat ie kabel weg erg ondiep in de grond ligt.


klopt en m’n vriendin was iets eerder thuis rond 15.30u kreeg nog serieus de vraag kunt u even kijken of de tv het nog doet 😂 uhmmmm nee...

 

kabel ligt denk Ik 50cm diep ofzo.  Is alleen misschien beetje kromme hoek van de foto.. 


 

Badge +19

Hoe zeg ik voorzichtig dat het max. 24 uur duurt voordat de bundel echt aktief is....:thinking:

Reputatie 7
Badge +21

@Gerwin82 , normaal gesproken is dat direct maar hier ging even iets mis ben ik bang. Ik heb de bundel alsnog toegevoegd, hopelijk had je vannacht niet te veel internet nodig :wink: En de monteur zal er ook over niet al te lange tijd mee bezig gaan!

@Joep1965 ik denk dat jij het hebt over een extra bundel op het noodpakket (internet via WiFi en Digitenne). Daar kan het toevoegen van een extra bundel inderdaad een werkdag duren. Bij bundels op het mobiele abonnement gelukkig niet!

Thnx heb net bevestiging binnen. 
 

haha vannacht niet nodig gelukkig ;)

 

dank je wel! 

Reputatie 7
Badge +22

kreeg nog serieus de vraag kunt u even kijken of de tv het nog doet 😂 uhmmmm nee...

😂🤣 Geweldig dit! 😂

Reputatie 7
Badge +22

@Gerwin82 laat je het even weten of de monteur is geweest? 😉👍🏼

@Gerwin82 laat je het even weten of de monteur is geweest? 😉👍🏼

 

Monteur stond netjes 10.00u voor de deur, is uurtje bezig geweest, heeft een noodoplossing gemaakt. As maandagochtend tussen 08.00 en 12.30u komen ze het definitief maken. 

Fijn dat hij het tijdelijk heeft kunnen oplappen en ik ga er van uit dat er volgende week een nette, permanente oplossing komt. 

Het is allemaal netjes opgelost 👌🏻

Reputatie 7
Badge +30

Heel fijn! Top dat je het nog even laat weten :-).