Beantwoord

Verdeelkast maakt lawaai

  • 10 June 2019
  • 9 reacties
  • 482 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds een tijdje hebben wij een verdeelkast die ook glasvezel mogelijk maakt naast ons huis deze verdeelkast maakt te veel lawaai hij graag snel een Oplossing
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 12 June 2019, 16:37

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Jeroenjasmijn

Zou je eventueel een foto willen plaatsen van die desbetreffende kast?

Het is erg vervelend dat ie lawaai maakt, is het een brommend geluid? Dan kan dat eventueel de ventilator zijn. 🤔
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Jeroenjasmijn. Welkom op het forum! Wat vervelend dat je last hebt van deze verdeelkast. Ik kan mij heel goed voorstellen dat er gekeken wordt naar een oplossing. Zou je een foto willen maken van de verdeelkast en in dit willen delen in dit topic? Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van postcode en huisnummer?
Reputatie 1
D

ag beiden

Bedankt voor jullie reactie hierbij de foto. De kast maakt een brommend geluid toch bij open raam zeer goed hoorbaar is het geluid horen me sinds de kast vervangen er is mij verteld dat het gaat om een kast voor glasvezelkabels zou fijn zijn als er iets aan gedaan kan worden want ik wil in de zomer natuurlijk wel lekker met mijn raam open kunnen zetten

Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het delen! Ik heb het zojuist intern doorgezet. Mijn collega's pakken het verder op. Ik verwacht dat er op korte termijn een monteur langs komt.
Reputatie 1
Dag Vikash

Dank je wel voor deze actie ik ga jullie zeker op de hoogte houden bedankt allemaal voor het meedenken en reageren

groet

Jeroen
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan @Jeroenjasmijn! ik hoop dat het zo snel mogelijk verholpen wordt. ☺️
Reputatie 7
Badge +21
Als het goed is maakt de verdeelkast geen lawaai meer. Ik heb zojuist een terugkoppeling ontvangen waarin wordt aangegeven dat het probleem verholpen is. Mocht dit toch niet het geval zijn, dan hoor ik dat graag van je!
Reputatie 1
Dag Vikash,

Ik heb de verdeelkast niet meer gehoord hartelijk dank voor de snelle oplossing

groet

Jeroen
Reputatie 7
Badge +21
@Jeroenjasmijn Graag gedaan! Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden. 🙂

Reageer