Vraag

Verdwaalde buitenring

Hoi Kpn,

Bij onze woning staat al maanden een buitenring streetcabinet voor de deur. Het hele dorp zit al ongeveer op VVDSL. Alleen deze kast lijkt verdwaald te zijn. Hij staat aan, maar niemand is erop aangesloten. Wij en onze buren moeten het doen met een kneuterige 13down en 2up. Kunnen jullie uitzoeken waarom de kast niet actief is?

Mvg,

Ingo

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Als je hier je adres invult, zie je dan een andere snelheid dan die 13Mbit of een upgrade?

https://netco-fpi-info.fourstack.nl
Hee Robin,

Bedankt voor je reactie. De site is een standaard tool. Hij zegt dat wij thuis 5mb halen. Dit zegt de site, omdat dit er standaard staat bij ADSL. De buitenring staat er, maar is niet actief. Ik hoopte via dit forum iemand te vinden die uit kan zoeken waarom de buitenring na zo'n lange tijd nog niet actief is. Vooral omdat omliggende buitenringen allang actief zijn.
Reputatie 7
Badge +30
Nou, dat zegt de tool omdat dit er standaard staat. De tool baseert dit op de afstand en afhankelijk van je modem zal de DSLAM de website automatisch aanpassen als je meer blijkt te halen.

Maar, er staat dus geen upgrade of andere snelheid? Hoelang staat de buitenring er al?
Weet je zeker dat je op die buitenring/straatkast/verdeelkast bent aangesloten, of is dit een aanname?

Robin
Reputatie 7
Badge +22
Hoi ingo4646, welkom op het forum! Goed dat je je vraag hier stelt 🙂 Graag zoek ik voor je uit hoe dit precies zit. Daarvoor heb ik wel wat gegevens van je nodig. Reageer je op m'n privébericht ? Dan ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi ingo4646, je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht . Doe je dat alsnog? Dan zoek ik graag voor je uit hoe het zit met de straatkast voor je deur 🙂

Reageer