Beantwoord

Vergoeding (storing, internet tv en bellen)

• 27 september 2018
  • 6 reacties
  • 1523 keer bekeken

Het is bij KPN bekend dat er in Nieuwpoort/Langerak problemen zijn met glasvezel (tv internet en bellen) Na 2 weken nog steeds problemen.

Monteurs zijn bij verschillende mensen al geweest, niks heeft geholpen. Ook wij hadden een afspraak met een monteur die uiteindelijk niet kwam, en zelf moesten bellen waar hij bleef. Hij is dus blijkbaar bezig geweest te zijn in de wijk kast?

2 weken later. Nog steeds problemen.
Na vanavond weer gebeld te hebben (ook door anderen hier in de buurt) Is er misschien de kabel die uitgegraven moet worden.

Maar voor alsnog er is geen storing bekend op de website?

Hoe kan ik dan een vergoeding aanvragen op
https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/

Terwijl dit al 2 weken aan de gang is, en misschien nog veel langer gaat duren, je betaald veel geld terwijl je er geen gebruik van kan maken.
icon

Beste antwoord door Marina_ 2 oktober 2018, 14:18

Hoi allemaal, welkom op het KPN forum. Excuses voor het lange wachten op een antwoord. Op het moment is het iets drukker op ons forum waardoor we dit topic niet eerder konden oppakken. Ik zie dat er geen berichten meer geplaatst zijn na afgelopen vrijdagochtend. Is jullie storing inmiddels opgelost? Ik kom geen storing meer tegen, maar als dit wel zo is, dan zou ik jullie graag verder willen helpen. Zouden jullie dan je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het verder uitzoeken Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Bij ons hetzelfde probleem. Wij kregen direct een nieuwe Experiabox. Dit loste wel een deel van onze problemen op, maar de storingen tussen 21:00 en 22:00 houden aan. Is het mogelijk dat iemand het netwerk overbelast en zou dat te traceren zijn?
Idem dito het zelfde vaak internet uitval Tv Tlf Overdag soms met name in de avond rond een uur of 9 en met name ook in de nacht....techniche dienst had het over een OVER CAPICITEIT. zou opgelost worden Tijdelijk om te zien hoe het dan loopt nou het is Bagger tot op heden de frustraties in het gezin lopen op daar ook mijn zoons regelmatig online games. FIFA etc

hier bij een log wat ik bij gehouden Onder voorbehoud.

Donderdag 20 september 01:52 ofline.
Donderdag 20 september 02:00 Online Speedtest 500/500
Donderdag 20 september 02:38 Ofline.
Donderdag 20 september 02:45 Online Speedtest 500/500

Zondag 23 september 01:19 Offline
Zondag 23 september 02.07 Offline
Zondag 23 septembe 02.19 offline

maandag 24 september 03:12 offline
maandag 24 september 18:06 Offline

dinsdag 25 september 01:22 offline
dinsdag 25 september 01:54 offline
dinsdag 25 september 02:04 offline
dinsdag 25 september 15:57 offline
dinsdag 25 september 16:36 offline

woensdag 26 september 21:51 offline

donderdag 27 september 00:43 offline
donderdag 27 september 00:59 offline
donderdag 27 september 02:02 offline
donderdag 27 september 20:41 offline
donderdag 27 september 21:03 offline
donderdag 27 september 21:15 Offline

Gaarne Nu actie ondernemen KPN en mensen niet met een andere moden opzadelen daar het niet aan ligt maar het buitenaf..

Mvg
Gistedavond, 27-9, ook gebeld met Kpn. Kreeg iemand aan de telefoon die zei dat heel Nieuwpoort en Langerak aan de telefoon hingen. Ze zouden nu wel een storing aanmaken en zeiden dat het die avond nog wel opgelost zou worden. Helaas heb ik nog geen internet nu.

Vorige week, 20-9, ook gebeld met zelfde probleem, alles getest en gereset een nieuw modem gekregen, maar helaas, na 21 uur weer geen of slechte tv en een happerend of geen internet.

Wel vorige week een sms gekregen op de 21e dat er een storing was, op de 24e kregen we een sms dat de storing verholpen was.

Ook op Facebook veel contact gehad, maar wordt afgescheept met het verhaal dat er eerst een storing gemeld moet zijn door een monteur.
Na gisteravond wordt er nog steeds geen storing aangegeven in Nieuwpoort en Langerak.

KPN wat zijn jullie slecht bezig, rondom belachelijk. Bij jullie is de klant geen koning.

Ter compensatie kreeg ik 50 gig data kado voor een week! Wat moet ik daar mee? Maak normaal nog geen 2 gig op in een maand!

KPN help!! Nu willen we eindelijk eens een eerlijk en professioneel antwoord en hou ons niet aan het lijntje !!!!!
Een vergoeding kun je niet vragen omdat er geen storing is gemeld.....
Gisteravond ook gebeld komt as zaterdag een monteur ik snap niet dat de kpn hier niets aan doet we betalen genoeg toch en er zijn genoeg meldingen in nieuwpoort /langerak ?schiet eens op kpn anders toch maar ziggo
Reputatie 7
Badge +19
Hoi allemaal, welkom op het KPN forum. Excuses voor het lange wachten op een antwoord. Op het moment is het iets drukker op ons forum waardoor we dit topic niet eerder konden oppakken. Ik zie dat er geen berichten meer geplaatst zijn na afgelopen vrijdagochtend. Is jullie storing inmiddels opgelost? Ik kom geen storing meer tegen, maar als dit wel zo is, dan zou ik jullie graag verder willen helpen. Zouden jullie dan je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het verder uitzoeken Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Reageer