Beantwoord

verhuisd

  • 4 June 2020
  • 4 reacties
  • 109 keer bekeken

Verhuisd wijziging doorgegeven maar mijn adres is in jullie systeem niet veranderd

icon

Beste antwoord door Noordzee 4 June 2020, 17:07

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Jitske20 ,

Heb je het doorgegeven via de website? 

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen.htm

Een alternatief is om te bellen met 0800-0402. 

 

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Jitske20 ,

Heb je het doorgegeven via de website? 

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen.htm

Een alternatief is om te bellen met 0800-0402. 

 

@Jitske20 

Is het nu wel voor elkaar? 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Jitske20 Welkom hier. Bedankt voor je bericht. Leuk dat je gaat verhuizen. Hoe heb je de verhuizing aan ons doorgegeven en hoe heb je hier een bevestiging van ontvangen? Ik wil natuurlijk graag voor je kijken of de verhuizing goed in het systeem staat. Hier heb ik natuurlijk je gegevens voor nodig. Zou je deze kunnen invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? :hugging:

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Jitske20, Ik neem aan dat het inmiddels is opgelost via de site of via een andere collega omdat we niets meer gehoord hebben. Als ik het nu helemaal mis heb, geef het dan even aan. Ik kijk met alle liefde nog even met je mee. :blush:

Reageer