Beantwoord

Verlopen SSL certificaat betaalpagina KPN?

  • 21 October 2020
  • 3 reacties
  • 85 keer bekeken

Hallo,

Dit is niet echt een vraag, meer een opmerking richting KPN. Ik had al gebeld, maar de mevrouw aan de telefoon kon mij niet verder helpen, of begreep mij niet goed.

Via KPN.com probeer ik een nieuw mobiel abonnement af te sluiten. Als ik het proces doorloop kom ik aan het einde bij de vraagt om een 1cent verificatie te doen. Als je hier voor iDeal kiest, kom je op de betaalpagina van KPN terecht. Echter heeft deze een verlopen SSL certificaat en wordt de connectie tegengehouden. Zie het screenshot hieronder.

 

Met vriendelijke groet,

 

Arjen

icon

Beste antwoord door Arjen S 28 October 2020, 13:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Arjen S, welkom hier. 

Je kon dus niet betalen omdat de pagina niet veilig is. Ik heb het nog niet eerder gezien. Is het nog gelukt met het bestellen? Want krijg je de melding op elk apparaat? En ook via de incognito modus? Ik hoor het graag. Graag inclusief screenshots. 

Hoi Bart,

Ondanks dat de 1-cent verificatie niet was gelukt, kreeg ik wel een bericht dat mijn bestelling was ontvangen. Uiteindelijk op het afgesproken en zonder de verificatie de simkaart ontvangen.

Ik kan je dus helaas niet vertellen of dit ook met andere browsers, apparaten of in incognito modus gebeurd, want dan zit ik dus direct vast aan meerdere abonnementen ;).

Ik gebruik in ieder geval Google Chrome (Versie 86.0.4240.111) en weet wel zeker dat het niet 1-malig was, want na meerdere keren het proces te hebben doorlopen, ook na afsluiting van de browser (waarbij mijn cookies standaard worden verwijderd), bleef dit bericht verschijnen.

Mocht je nog meer informatie nodig hebben, voor zover ik dat nog kan verstrekken, hoor ik het graag.

Groet,

Arjen

 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Nee hoor, dit is voldoende. Bedankt. Fijn dat het toch gelukt is, dan is het inderdaad geen goed idee om het nog eens bij een abonnement te proberen. 

Mochten wij nog weer een keer iets kunnen betekenen, horen wij graag van je.