Beantwoord

Video’s versturen via Whatsapp lukt niet meer

Sinds gisteren kan ik geen video’s meer versturen via whatsapp! Het zijn maar kleine filmpjes ! Iemand een oplossing , ik heb een iPhone 5s!
icon

Beste antwoord door Natasja_1 4 februari 2018, 15:20

Natasja schreef:

Ha @Stijn1234, welkom op ons Forum! Wat irritant dat dit niet meer lukt. Krijg je een foutmelding? Maakt het ook uit of je met WiFi of mobiel internet verbonden bent? En kan je nog wel foto's versturen? Hoor graag van je!

Ik heb geen reactie meer van je gezien @Stijn1234. Geen bericht is vast goed bericht. Zo niet, geef dan een gil!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Natasja schreef:

Ha @Stijn1234, welkom op ons Forum! Wat irritant dat dit niet meer lukt. Krijg je een foutmelding? Maakt het ook uit of je met WiFi of mobiel internet verbonden bent? En kan je nog wel foto's versturen? Hoor graag van je!

Ik heb geen reactie meer van je gezien @Stijn1234. Geen bericht is vast goed bericht. Zo niet, geef dan een gil!
Reputatie 7
Badge +10

Reageer