Beantwoord

Volgende geplande storing

  • 31 August 2021
  • 2 reacties
  • 76 keer bekeken

Na de zoveelste storing van internet op mijn adres vraag ik nogmaals hier ipv eerder via telefoon. Laat uw klanten op kunnen zoeken of minstens weten wanneer de volgende geplande storing plaatsvinden gaat. Het gaat vannacht ook weer over gepland onderhoud van 4 VIER!!! uur. Geen telefoon tv of internet. Gelukkig doet het licht het nog wel.

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 2 September 2021, 12:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Alll, bedankt voor je bericht! Storingen en gepland onderhoud komt nooit uit, is niet leuk, kan gebeuren en is soms onvermijdelijk. We doen ons best om het snel te verhelpen of om het op tijdstippen te plannen zodat het zo min mogelijk klanten raakt. 

Als jouw contactgegevens bekend zijn, mobiele nummer en e-mailadres, en je hebt akkoord gegeven dat wij deze gegevens mogen gebruiken voor dit soort doeleinden, dan krijg je bij gepland onderhoud en/ of een storing een bericht van ons. Geen garantie, maar we doen ons uiterste best om onze klanten daarover te informeren.

Gepland onderhoud en/ of een storing kun je terug vinden op KPN Storingen. Als er een storing gemeld is, kun je ook aangeven dat je op de hoogte gehouden wenst te worden. 

Als je nu helemaal geen informatie ontvangt, raad ik je aan om via onze klantenservice te controleren of je contactgegevens bekend en up to date zijn en hoe de privacy instellingen ingesteld staan. Het kan zijn dat dit nu niet ingesteld staat, waardoor je geen informatie ontvangt!

Reputatie 1
Badge

weten wanneer de volgende geplande storing plaatsvinden gaat. 

Ja dat wil ik ook wel weten, als de storing gepland is is het makkelijk zoeken als je storingsdienst hebt :joy:

Â