Beantwoord

vraag: Ingraven glasvezelkabel

  • 23 June 2020
  • 16 reacties
  • 274 keer bekeken

Badge

waar moet ik dit heen sturen. Ik wordt door klantenservice van het kastje naar de muur gestuurd. Dit heb ik naar support@kpnnetwerk.nl gestuurd, maar heb nog niets terug gekregen.

:

Beste heer/mevrouw, 

 

Dit mailtje stuur ik naar aanleiding van telefonisch contact met uw klantenservice. Twee maanden geleden is mijn glasvezelkabel gebroken bij graafwerkzaamheden. De kabel bleek in plaats van de gebruikelijke 80 cm, slechts 20 cm onder de grond te liggen. Dit is gemeld bij u en vervolgens is er een monteur langs gekomen deze heeft de kabel gerepareerd en ons gemeld dat die week erna een andere monteur kwam om de kabel in te graven. Dit is echter nooit gebeurd. De kabel ligt open en bloot langs de weg, ik hoop niet dat dit de gebruikelijke manier van oplossen is bij KPN (Zie foto's). Graag wil ik dat de kabel zo spoedig mogelijk wordt ingegraven, want huidige situatie vind ik te zot voor woorden. 

 

Met vriendelijke groet, 

 

Rens Willemsen 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 16 July 2020, 13:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Hoi @Renswillemsen . Welkom op het forum.

Ik ben blij dat die kabel gerepareerd is. Jammer dat er geen vervolgafsrpaak is gekomen. 
Ik wil graag voor je kijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 

Badge

Hi @Erwin_ ,

 

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb mijn profiel aangepast.

 

groetjes Rens

Dank. Ik heb een collega aangeschreven die hier hopelijk in gaat bemiddelen. Ik hou je op de hoogte!

Als het goed is, wordt er nu actie ondernomen. Ik krijg intern berichten dat RF er mee aan de slag gaat. 

Badge

Hi @Erwin_ ,

Heeft u toevallig nog iets vernomen van uw collega's? 

 

Groetjes Rens

Ik had gehoopt dat jij iets gehoord had. Na mijn mail zag ik dat er bij KPN netwerk beweging in de zaak kwam.

Is er daarna geen contact met jou gezocht? 

Badge

@Erwin_ Nee, ik heb niets meer vernomen helaas. Hebben ze de contactgegevens van dit forum overgenomen? 

 

Groetjes Rens

In het ticket staat dat volker wessels contact met jou gaat zoeken. Laten we ze nog tot vrijdag geven.  Ik zie een contact telefoonnummer staan dat eindigt op: 242

Badge

Oke dan wachten we nog even af. Bedankt weer voor de snelle reacties!

 

Groetjes Rens

Badge

@Erwin_  goedemorgen,

Ik heb nog geen bericht gehad van uw collega’s.

 

groetjes Rens

Oef. Dat schiet echt niet op zo. Ergens loopt het mis in aansturen van de (onder)aannemer. Ik ga weer voor je mailen.

Ik heb een antwoord. 

‘We hebben een plandatum voor 21-07-2020 10:00 - 13:00 om de kabel op diepte te brengen over een lengte van 7 meter.’

Die verbrekingen worden trouwens niet herkend. Als ze op afstand meten zien ze momenteel een stabiele lijn.  Mijn contactpersoon heeft gevraagd om na de definitieve reparatie sowieso alles na te meten op stabiliteit.

Nogmaals excuses dat het allemaal zo onduidelijk gecommuniceerd wordt. 

 

Het lijkt wel of er een stuk van ons gesprek is weggevallen? Heb jij die ervaring ook, @Renswillemsen ?

Excuus. Ik haal twee topics door elkaar. Ik heb nog een andere klant met een vergelijkbaar probleem. Vandaar de verwarring. 

Voor jou geldt dat 21-7 de zaak wordt opgelost.  Mocht het onverhoopt anders lopen, wil ik dat graag weten.

Badge

hi @Erwin_,

 

Ik wilde even laten weten dat het gelukt is. De kabel ligt weer keurig in de grond.

Bedankt voor je hulp!

 

Groetjes Rens

@Renswillemsen Fijn dat het eindelijk gelukt is. Mocht er in de toekomst iets zijn, weet je mij te vinden.