Beantwoord

Vreemd telefoontje

iedere dag omstreeks de middag kreeg ik een telefoontje op mijn mobiel, maar na 5 keer bellen stopte de beller tot vandaag. Ik neem op en hoorde heel in de verte een vrouwenstem iets zeggen over k.p.n maar toen ik zei dat ik haar niet kon verstaan verbrak zij de verbinding. Ik ben niet gewent door k.p.n. gebeld te worden en al helemaal niet dat k.p.n. zelf de verbinding verbreek. Op mijn telefoon stond gebeld door
"privé nummer" maar geen nummer te zien ? Ook ingeschreven bij Bel-me-niet-register.
Kan k.p.n. mij hiermee helpen want wat moet ik hiermee, dit zit mij niet lekker.
Bedankt Jean
icon

Beste antwoord door PeterG 2 augustus 2018, 20:45

Een privé nummer (anoniem, afgeschermd etc) wordt niet getoond. Dus "geen nummer te zien" klopt als een bus. Om te voorkomen dat er wordt teruggebeld naar de 100-en nummers die kpn gebruikt (ook veel mobielen bv monteurs) is elk telefoontje "anoniem" (privé dus). Dus dat kan ook kloppen.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Een privé nummer (anoniem, afgeschermd etc) wordt niet getoond. Dus "geen nummer te zien" klopt als een bus. Om te voorkomen dat er wordt teruggebeld naar de 100-en nummers die kpn gebruikt (ook veel mobielen bv monteurs) is elk telefoontje "anoniem" (privé dus). Dus dat kan ook kloppen.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Bowie95, welkom op ons Forum. Ik zou eens een kijkje willen nemen in ons systeem of wij inderdaad degene waren die jou hebben gebeld. Ik kan dan meteen kijken waarom. Zou je hiervoor het nummer waarop je gebeld worden, jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) dan kom ik er z.s.m. je op terug.
Hoi Marina,
Mijn nummer is 06-********, mijn postcode ****** no ** en mijn klantnummer ********** Dit nummer heb ik uitgeprint op 2-8-2018 dus lijkt mij het goede te zijn.
Voor de zekerheid het andere nummer ********** dit om vergissingen te voorkomen.
Ik hoop op een goede uitslag, bedankt.
Met Vr Gr Jean Cleber.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +18
Goedemorgen Bowie95, bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice. Is het duidelijk geworden of onze klantenservice jou ''anoniem'' heeft benaderd?
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb geen reactie meer van je gezien Bowie95, dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer