Beantwoord

vreemde mail ontvangen

ik kreeg onderstaande mail, doch weet van geen samenwerking is dit van jullie afkomstig? Mvg,

Christel

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geachte heer/mevrouw,77a913efc140cc48

Deze maand is uw factuur in totaal € 365,27. De specificaties van de factuur vindt u in de bijlage.77a913efc140cc48
Downloaden Factuur77a913efc140cc48
Overzicht van al uw facturen in MijnKPN
77a913efc140cc48
Wilt u een overzicht van al uw facturen of uw persoonlijke instellingen bekijken? Klik dan hier om naar MijnKPN te gaan. Dit is uw persoonlijke en beveiligde KPN omgeving.

Uitleg van uw factuur
77a913efc140cc48
Klik hier voor uitleg over uw factuur.77a913efc140cc48

Veelgestelde vragen
Hebt u nog vragen over uw factuur en de betaling ervan, kijk dan op kpn.com/factuur. Hier vindt u informatie over veelgestelde vragen zoals: de opbouw van de factuur, de betalingsmogelijkheden, de factuur online bekijken en hoe u wijzigingen doorgeeft.

Met vriendelijke groet,

Bob Mols
Directeur Klantenservice
N.B. dit is een automatisch verzonden e-mail, het is niet mogelijk deze e-mail te beantwoorden.77a913efc140cc48

Kent u KPN Compleet al? Hoe meer u combineert, hoe meer voordelen u krijgt. Kijk voor meer informatie op kpn.com/krijgmeer77a913efc140cc48

KvK Den Haag nr. 2358701, NL009292056B01

Dit e-mailbericht is gecontroleerd op virussen met Avast antivirussoftware.
www.avast.com
icon

Beste antwoord door Marcia_ 29 november 2016, 16:06

Welkom Christel, goed dat je je vraag hier stelt! Dit lijkt op phishing en ik zou er inderdaad niet op ingaan. Je kunt de mail wel doorsturen naar valse-email@kpn.com. Mijn collega's nemen dit dan op in de administratie!

Mijn advies aan jou is: als je denkt dat er een factuur openstaat, log dan in op je MijnKPN account of neem contact op met de klantenservice (bijvoorbeeld via het forum ;-)).

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Welkom Christel, goed dat je je vraag hier stelt! Dit lijkt op phishing en ik zou er inderdaad niet op ingaan. Je kunt de mail wel doorsturen naar valse-email@kpn.com. Mijn collega's nemen dit dan op in de administratie!

Mijn advies aan jou is: als je denkt dat er een factuur openstaat, log dan in op je MijnKPN account of neem contact op met de klantenservice (bijvoorbeeld via het forum ;-)).
Dank je ik heb de mail voor de zekerheid bij mij verwijderd.

Ik ben geen klant dus de kans is groot dat het hier om een valse mail gaat.

Reageer