Beantwoord

Wachtwoord bevestigen KPN ID

  • 1 September 2019
  • 4 reacties
  • 289 keer bekeken

Ik krijg vanochtend een mail van info@kpnid.nl om mijn wachtwoord voor KPN ID te bevestigen....
Fake naar ik aanneem of echt door KPN verstuurd?
*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 1 September 2019, 12:37

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Survue. Waarschijnlijk heb je deze mail ontvangen. Deze mail is 100% fake en is niet verstuurt door KPN.

Reputatie 7
Badge +22
😣ik wordt hier best wel boos over. Wij zitten hier klanten te helpen, en soms met gevoelige informatie. En dan is er weer zo'n crimineel bezig met de naam van KPN gegevens lost te peuteren van onze klanten! 😡

Hopelijk gaat KPN deze gast traceren, dat criminele gedoe moet afgelopen zijn.

@Survue ik hoop (ik weet het haast wel zeker) dat je hier niet in bent getrapt. 😉
Beste Dennis,

Natuurlijk ben ik hier niet ingetrapt. De internetheader van het emailbericht leek echter bedrieglijk echt. Vandaar mijn vraag op het forum. Ik werd overigens getriggered door "kpn ID"(kleine letters) in het onderwerp van het bericht.

Met vriendelijke groet,
Reputatie 7
Badge +22
Beste Dennis,

Natuurlijk ben ik hier niet ingetrapt. De internetheader van het emailbericht leek echter bedrieglijk echt. Vandaar mijn vraag op het forum. Ik werd overigens getriggered door "kpn ID"(kleine letters) in het onderwerp van het bericht.

Met vriendelijke groet,

Ja dat zag ik inderdaad ook al, en KPN geeft de KPN ID niet weer in kleine letters. 😉

Reageer