Beantwoord

webpagina nieuwe afstandsbediening aanvragen functioneert niet

  • 23 July 2020
  • 10 reacties
  • 107 keer bekeken

Reputatie 1

 

Als ik probeer mijn afstandsbediening om te ruilen (updaten software gaat keer op keer niet goed) krijg ik al twee dagen een foutmelding dat er iets niet goed gaat en ik het later nog eens moet proberen.  

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/nieuwe-afstandsbediening-aanvragen.htm?

 

Mvg, Ricardo K. 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 23 July 2020, 20:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Ricardo Ko ,

Tegenwoordig is het inderdaad mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Hieronder schrijf ik wat je aan die foutcode kunt doen. 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

 

Reputatie 1

Ik heb mijn producten gekoppeld, tenminste ik zie ze staan in mijn.kpn, dat zou het dan niet kunnen zijn.  De volgde browsers heb ik geprobeerd op mijn MacBook

  • Safari 
  • Edge (Version 84.0.522.40)
  • Firefox 
  • Chrome

Bij alle browsers dezelfde melding: Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens. 

 

 

Reputatie 7
Badge +28

Dan houdt het op als je het ook niet lukt via internet op een telefoon. 
 

Dan kun je bellen met 0800-0402. Dat is de snelste oplossing. Of vul jouw volledige forumprofiel. En geef dan hier een seintje als je wilt dat een moderator jou er eentje opstuurt. 

Reputatie 1

Ik heb mijn profiel ge-update.

 

Zo ziet mijn afstandsbediening eruit: https://www.kpn.com/upload_mm/6/b/0/38913_fullimage_t4h-bluetooth.png 

Als jullie er één kunnen versturen graag. 

 

Dank, Ricardo K. 

Reputatie 7
Badge +30

Welkom, @Ricardo Ko, en dank voor het invullen van je profiel :) Vreemd dat de servicetool niet werkt. Gelukkig ben je bij ons ook aan het juiste adres. Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Die krijg je in de brievenbus met een dag of twee. 

Reputatie 1

Dank je Erik! 

Goedemiddag,

Een afstandsbediening aanvragen (zelfde link asl @Ricardo Ko ) wil niet lukken. Niet via mijn mobiel, niet via de computer (Edge of Chrome wil allebei niet). Als ik met KNP ID wil inloggen, komt er een foutmelding. Kan ik via dit forum misschien vragen om een nieuwe? Ik weet anders niet hoe ik met jullie in contact moet komen.

Alvast bedankt voor de hulp hiermee…..

Reputatie 7
Badge +30

Normaal kan dat, @Heer-luk. Alleen ik zie dat jij een Kleinzakelijke aansluiting hebt. En dan heb ik helaas niet de systeemtoegang om een afstandsbediening te kunnen opsturen. Ik wil je vragen om hiervoor even telefonisch (0800-0402) contact op te nemen. Je kunt dan doorverbonden worden naar een Kleinzakelijke collega die dit wel kan.

afstandsbediening aanvragen lukt niet ( geeft fout: probeer het later nog eens )

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @GerritJanHans, is het inmiddels gelukt om een afstandsbediening aan te vragen? Zo niet, wil je jouw forumprofiel invullen en hier reageren als je dit gedaan hebt? Dan stuur ik je een op.