Beantwoord

wegvallende wifi

  • 25 November 2019
  • 4 reacties
  • 122 keer bekeken

Goedenavond,

Sinds afgelopen vrijdag hebben we last van een slechte, steeds wegvallende wifi van onze Experia box v9. Ondertussen hebben we van alles gedaan(opnieuw opstarten, resetten en gebruik gemaakt van de diverse tools op deze site), maar vooralsnog helpt het allemaal niet. Kunt u iets voor mij betekenen? Als ik jullie bel krijg ik namelijk een link via de telefoon en ben ik weer terug op deze site…...

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 29 November 2019, 11:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@GeBeJe Welkom op het forum. Vervelend om te horen dat je last hebt van een wegvallende wifi verbinding. Het klopt overigens dat als je belt naar de klantenservice je eerst een link krijgt om te chatten, als je iets langer aan de lijn blijft dan krijg je een medewerker aan de lijn. Heb je ook de wifi tuner via onze website al doorlopen? En zou je je forumprofiel willen aanvullen? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken of ik iets voor je kan betekenen. 

Reputatie 7
Badge +15

@GeBeJe Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Inmiddels heb ik contact gehad met de KPN. Er is een monteur geweest en alles werkt weer naar behoren. Bedankt voor uw reactie.

Reputatie 7
Badge +15

@GeBeJe Wat fijn om te horen dat de problemen opgelost zijn. Graag gedaan natuurlijk! Mochten er toch nog vragen zijn dat ik hoor ik dit graag.Â