Beantwoord

Werkzaamheden mail veel te laat

  • 1 July 2019
  • 3 reacties
  • 118 keer bekeken

Ik heb een soortgelijk geval. Ontvang op 27 juni 2019 een mail over werkzaamheden op 14-06-2019... Eerste keer dat dit voorkomt.

Eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke bericht
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 2 July 2019, 10:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @Tieman . Welkom op het forum.
Er komen de laatste tijd meer van dit soort berichten. Er gaat af en toe iets mis in onze centrale. Excuses daarvoor!
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht er toch nog iets zijn, weet je mij te vinden!

 

KPN wil mij gratis aansluiten op het glasvezelnetwerk

Tot nu toe ben ik tevreden over de kwaliteit en de mogelijkheden van de aangeboden zenders.Ik heb geen behoefte aan meer mogelijkheden.

Aan de andere kant wil KPN de aansluiting tot in de meterkast gratis leggen.

Omdat ik geen echte kruipruimte heb, slecht een kelderkast, zal er voor het aansluiten moeten worden gegraven en geboord. Voor een deel zal de kabel in huis (kelderkast,binnenberging, meterkast) zichtbaar zijn.

Mijn zorgpunt is, dat ik er niet van overtuigd ben, dat de afwerking geschiedt  in overeenkomst met wat wij gewend zijn. Ik denk hierbij aan de bestrating. Deze vereist de nodige vakkundigheid. En de isolatie. Wij hebben flink geïnverteerd op dit gebied en willen geen warmte/koude lekkages krijgen.