Beantwoord

Wie helpt mij met mijn internet contract verlenging?

  • 7 July 2021
  • 23 reacties
  • 217 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Wekenlang probeer ik al telefonisch een nieuw internet contract af te sluiten. Maar in de 'back office' gaat het steeds fout. Daar is een SNOW ticket voor aangemaakt om dit op te lossen. Zal bericht krijgen als het probleem verholpen is. Maar daar wacht ik nu al 10 dagen op.

Probeer het daarom nu maar eens via het forum. Wie kan mij hiermee helpen aub??? 

Groeten, Jaap

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 8 July 2021, 12:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

23 reacties

Is het een verlening of een compleet nieuwe aansluiting, de kop en je tekst spreken elkaar tegen namelijk.

 

Een verlenging van een bestaand contract is volgens mij geeneens meer mogelijk, tenzij je opzegt en de achterliggende afdeling je terug haalt.

En waarom zou je willen verlengen eigenlijk, contract loopt gewoon maandelijks voor, en wijzigen naar nieuwere voorwaarden is altijd mogelijk.

Reputatie 3
Badge

 

Is het een verlening of een compleet nieuwe aansluiting, de kop en je tekst spreken elkaar tegen namelijk.

 

Een verlenging van een bestaand contract is volgens mij geeneens meer mogelijk, tenzij je opzegt en de achterliggende afdeling je terug haalt.

En waarom zou je willen verlengen eigenlijk, contract loopt gewoon maandelijks voor, en wijzigen naar nieuwere voorwaarden is altijd mogelijk.

Het gaat om een verlenging via een nieuw jaarcontract.

Gaat elk jaar goed, zonder problemen. Maar dit jaar wil het maar niet lukken. 😭

Misschien moet ik dit keer maar eens echt gaan overstappen… 😉

 

Groeten, Jaap

Reputatie 3
Badge

HELP!    :scream:

Badge +19

Hier op het forum wordt niets met prijzen of contracten gedaan. Dat kan alleen bij de afdeling verkoop.  Overigens lopen contracten nooit af maar worden maandelijks opzegbaar.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Japio2001,
Inhoudelijk kan ik je hier via het forum sowieso niet zo goed helpen met prijzen en contracten zoals @Joep1965 al noemt.
Als mijn collega's een dergelijk ticket voor je hebben aangemaakt is er momenteel ook niet echt iets aan te doen. Dit zijn altijd vrij complexe problemen, helaas zonder snelle oplossing.
Zodra het weer kan krijg je daar automatisch bericht over. 
Vooralsnog moet ik toch een beroep doen op je geduld.

Verlengen van vast internet is niet gebruikelijk, zeer ongebruikelijk zelfs. Je laat je contract gewoon doorlopen. De mijne loopt nu een jaar of 8 à 9.

Ook voor mobiel is verlengen niet nodig. Zelfs vrij nutteloos als je geen nieuwe telefoon mét lening wilt. Hussel kun je gewoon tussentijds aanpassen, daar is verlengen niet (meer) voor nodig.

Reputatie 3
Badge

Hoi @Japio2001,
Inhoudelijk kan ik je hier via het forum sowieso niet zo goed helpen met prijzen en contracten zoals @Joep1965 al noemt.
Als mijn collega's een dergelijk ticket voor je hebben aangemaakt is er momenteel ook niet echt iets aan te doen. Dit zijn altijd vrij complexe problemen, helaas zonder snelle oplossing.
Zodra het weer kan krijg je daar automatisch bericht over. 
Vooralsnog moet ik toch een beroep doen op je geduld.

 

Hallo Thomas,

 

Dank voor je reactie in ieder geval!

Het is ongeveer dezelfde reactie die ik al 2 weken per telefoon hoor: ‘nog even geduld’.     :wink:

 

Het duurt nu wel een beetje lang hoor. Eerst werd gesproken van 1 dag. Toen van 3 a 5 werkdagen. Inmiddels zijn we al 10 werkdagen verder...

Het lijkt wel of de hele back-office met vakantie is op dit moment bij KPN! HAHAHA

 

Groeten, Jaap

 

Reputatie 3
Badge

Hoi @Japio2001,
Inhoudelijk kan ik je hier via het forum sowieso niet zo goed helpen met prijzen en contracten zoals @Joep1965 al noemt.
Als mijn collega's een dergelijk ticket voor je hebben aangemaakt is er momenteel ook niet echt iets aan te doen. Dit zijn altijd vrij complexe problemen, helaas zonder snelle oplossing.
Zodra het weer kan krijg je daar automatisch bericht over. 
Vooralsnog moet ik toch een beroep doen op je geduld.

Nog steeds geen bericht mogen ontvangen helaas. 😭

 

Reputatie 7
Badge +24

Wat gaat er precies fout? Als u een jaar geleden ook "verlengd" heeft, dan heeft u misschien al een Hussel abonnement? Dat wilt u verlengen naar precies hetzelfde? 🤔

Reputatie 7
Badge +20

Dit zit m gelukkig niet in de aard van de order maar de wijziging zit helaas “klem” in het systeem. Helaas is daar de afgelopen dagen nog niets aan veranderd zoals je wel gemerkt hebt @Japio2001. Op de korte termijn hebben we hier geen oplossingen voor. Dit kan echt even duren.

Reputatie 3
Badge

Dit zit m gelukkig niet in de aard van de order maar de wijziging zit helaas “klem” in het systeem. Helaas is daar de afgelopen dagen nog niets aan veranderd zoals je wel gemerkt hebt @Japio2001. Op de korte termijn hebben we hier geen oplossingen voor. Dit kan echt even duren.

 

Dank voor je update weer @Thomas !

Ik hoop wel dat bestellingen van nieuwe klanten niet ‘klem’ komen te zitten op deze manier.   :grinning:

 

Ik blijf hier af en toe terug komen met mijn eigen updates. Ben benieuwd wanneer het probleem echt opgelost zal zijn...

 

Groeten, Jaap

 

Reputatie 3
Badge

Wat gaat er precies fout? Als u een jaar geleden ook "verlengd" heeft, dan heeft u misschien al een Hussel abonnement? Dat wilt u verlengen naar precies hetzelfde? 🤔

 

Vorig jaar had ik een nieuw jaarcontract afgesloten. Toen moest ik daarvoor inderdaad -min of meer gedwongen- overstappen naar ‘Hussel’. (Prima hoor, wat mij betreft.)

Dat ‘Hussel’ jaarcontract is nu verlopen. Dus opzeggen/overstappen of verlengen. Heb me weer laten overhalen te verlengen. Maar die ‘bestelling’ zit nu dus al weken ergens “klem” in de back-office helaas... :sob:  

 

Groeten, Jaap

 

Dat ‘Hussel’ jaarcontract is nu verlopen. Dus opzeggen/overstappen of verlengen.

Dat is helemaal niet “dus".

Je neemt een contract voor onbepaalde tijd met een minimum looptijd van een jaar. Alleen dat eerste jaar is nu verlopen, waarbij je contract nog wel 10 jaar door kan lopen of langer. Het enige is dat je nu per maand kunt opzeggen.

Verlengen van Hussel naar Hussel is ook zinloos natuurlijk. Waarom wil je je steeds voor een heel jaar weer vastleggen?

Een hoop gedoe voor niks nu. Andere wijzigingen, bv zenderpakketten, door deze vastloper nu ook niet mogelijk.

Reputatie 3
Badge

Nog steeds geen bericht van de Back Office. :frowning2:

 

Zou er nog iemand mee bezig zijn? 

We wachten af...

Reputatie 3
Badge

Nog steeds geen bericht van de Back Office. :frowning2:

 

Zou er nog iemand mee bezig zijn? 

We wachten af...

 

Afgelopen vrijdag maar weer eens gebeld. Vriendelijke dame vertelde me uiteindelijk dat de back-office het nu echt met spoed zal oppakken! Zodra de back-office mijn order heeft verwerkt, krijg ik een mail en een belletje. Wow! :grinning:

 

Guess what? Nog niets gehoord tot nu toe…    :cry:

 

Reputatie 3
Badge

Nog steeds geen bericht van de Back Office. :frowning2:

 

Zou er nog iemand mee bezig zijn? 

We wachten af...

 

Afgelopen vrijdag maar weer eens gebeld. Vriendelijke dame vertelde me uiteindelijk dat de back-office het nu echt met spoed zal oppakken! Zodra de back-office mijn order heeft verwerkt, krijg ik een mail en een belletje. Wow! :grinning:

 

Guess what? Nog niets gehoord tot nu toe…    :cry:

 

 

Nog steeds niks gehoord helaas.   :-(

 

Zou wel fijn zijn als een KPN Moderator hier dit probleem oppakt. Want het is nu toch wel duidelijk dat de back-office hier helemaal niet mee bezig is? Of moet ik echt eerst met de ‘VARA Kassa belbus’ langs het KPN kantoor komen voordat iemand dit serieus oppakt?     :-)

 

@Thomas

Iets voor jou?

 

Groeten, Jaap

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Jaap, ik lees mee hoor, er is alleen helaas nog niets nieuws te melden. Dit is echt een lastig issue met een lange oplostermijn. Ook ik kan dit niet bespoedigen

Reputatie 3
Badge

Hoi Jaap, ik lees mee hoor, er is alleen helaas nog niets nieuws te melden. Dit is echt een lastig issue met een lange oplostermijn. Ook ik kan dit niet bespoedigen

 

Nog steeds niks gehoord helaas. :cry:

 

@Thomas

Ik snap je vorige reactie: ‘Ook ik kan dit niet bespoedigen’

Maar kan je misschien wel informeren of er ueberhaupt nog iemand mee bezig is van de Back-Office?

Ik heb namelijk sterk de indruk dat de Back-Office zit te wachten op REVIVA, en andersom...

 

Laatst bekende Bestelnummer = ARMOR2723036-1 (datum: 28 juni)

 

Ik hoor het wel weer.   :relaxed:

Groeten, Jaap

Reputatie 7
Badge +20

@Japio2001 Gelukkig zat het hem niet tussen Reviva en ons maar ik zie dat de vastzittende order inmiddels op gereed staat dus we zijn een stapje dichterbij.
Hij moet nu door Reviva opnieuw ingediend worden volgens mij maar misschien kunnen mijn collega's hem inmiddels zelf ook overnieuw plaatsen. 
Zou je hierover nog eens met ons willen bellen op 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service?

Reputatie 3
Badge

@Japio2001 Gelukkig zat het hem niet tussen Reviva en ons maar ik zie dat de vastzittende order inmiddels op gereed staat dus we zijn een stapje dichterbij.
Hij moet nu door Reviva opnieuw ingediend worden volgens mij maar misschien kunnen mijn collega's hem inmiddels zelf ook overnieuw plaatsen. 
Zou je hierover nog eens met ons willen bellen op 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service?

 

Dank @Thomas !     :grinning:

Ik ga weer eens even bellen. 

 

Groeten, Jaap

Reputatie 3
Badge

@Japio2001 Gelukkig zat het hem niet tussen Reviva en ons maar ik zie dat de vastzittende order inmiddels op gereed staat dus we zijn een stapje dichterbij.
Hij moet nu door Reviva opnieuw ingediend worden volgens mij maar misschien kunnen mijn collega's hem inmiddels zelf ook overnieuw plaatsen. 
Zou je hierover nog eens met ons willen bellen op 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service?

 

Dank @Thomas !     :grinning:

Ik ga weer eens even bellen. 

 

Groeten, Jaap

 

Was even stil: ben een paar weekjes op vakantie geweest. :grinning:  

Maar het probleem is nog niet opgelost helaas.   :cry:

 

@Thomas, op jouw advies vlak voor de vakantie nog even gebeld. Er is toen weer een nieuw SNOW ticket aangemaakt. Dit moet opgelost worden door de leverancier van het systeem (SIEBEL CRM, als ik het goed begrepen heb.) Dat schiet dus weer niet op zo...   :sob:

 

Groeten, Jaap  

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Jaap, bedankt voor de update. Inderdaad niet ons snelste proces momenteel.
Sorry voor het lange wachten! Ik hoop dat ze t snel oplossen.

Reputatie 3
Badge

Hoi Jaap, bedankt voor de update. Inderdaad niet ons snelste proces momenteel.
Sorry voor het lange wachten! Ik hoop dat ze t snel oplossen.

 

@Thomas ,

Vandaag maar weer eens gebeld. Ze hebben de contract-verlenging nog maar weer eens doorgevoerd in het systeem, en wat denk je? HET IS GELUKT!     :grinning:

 

He he, eindelijk.  :wink:    Er mag nu dus een ‘slotje’ op dit topic. 

 

Iedereen bedankt voor de reacties en het mee-denken!

 

Groeten,

Jaap