Beantwoord

Wie kan ons helpen?

• 20 februari 2018
  • 2 reacties
  • 99 keer bekeken

Badge
1. Ik kan jaren al geen verbinding maken met modem(experia V10) H 369 etc. Staat ook niet in mijn "netwerklijst".van mijn telefoon. Overigens bij niemand in de lijst met netwerken.! Ze werken dus op netwerk H 220 etc. Jaren al gaat het heen en her zonder ook maar ergens geholpen te zijn. Ik will nu lappen met dat opstarten resetten en en. Sinds dagen om de haverklap geen wifi tv stoort heel erg en valt weg. Plus dat allerergste mijn abonnement wordt opgevreten 1400 mbs en ik heb maar 30 minuten gebruik gemaakt toen ik boodschappen ging doen bij de lidl. En voor de info ik heb die keuze werken op mobiele netwerken uitgezet. Dus dat is het niet- als ik geen kpn compleet had zou ik nu boven mijn limit zijn van 1000 mb, heb 2000 mb wegen compleet. Dus pleare stuur eindelijk een monteur ik ben het zat. Dat gedoe op afstand hebben ze alles al tig jeren gehad. En nu waar ook nog mijn nbs gevreten worden omdat die thuiswifi om die haverklap uitvalt. Anders zie ik als laatste keuze gewoon overstappen en ander provider nemen. Ik wordt elke keer aan het telefoon oe chat afgewimpelt en het helpt geen moer. A.u.b. MONTEUR die H220 was onze oude. Box
icon

Beste antwoord door Bart_ 22 februari 2018, 15:06

Hallo Manuela 63 en welkom hier op het Forum. Als ik het goed begrijp kun je geen wifi-verbinding opzetten met je modem. En dat lukt je zelfs al jaren niet. Dat is in de eerste plaats erg bijzonder en in de tweede plaats natuurlijk ook niet de bedoeling.

Je ziet je eigen netwerk dus ook helemaal niet terug in de lijst van beschikbare netwerken op je telefoon? Zou je eens willen inloggen (met een bekabelde verbinding) op je eigen modem? Dat doe je door in je browser ‘192.168.2.254’ in te toetsen. Als je hier de eerste keer inlogt is een wachtwoord niet nodig. In het menu kun je klikken op ‘wifi-instellingen’.

Kun je me vertellen wat je daar ziet staan? Staat WiFi aan? En welke SSID-naam zie je staan? Dat is de naam van je WiFi-netwerk en die zou je in je telefoon moeten terug kunnen zien.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo Manuela 63 en welkom hier op het Forum. Als ik het goed begrijp kun je geen wifi-verbinding opzetten met je modem. En dat lukt je zelfs al jaren niet. Dat is in de eerste plaats erg bijzonder en in de tweede plaats natuurlijk ook niet de bedoeling.

Je ziet je eigen netwerk dus ook helemaal niet terug in de lijst van beschikbare netwerken op je telefoon? Zou je eens willen inloggen (met een bekabelde verbinding) op je eigen modem? Dat doe je door in je browser ‘192.168.2.254’ in te toetsen. Als je hier de eerste keer inlogt is een wachtwoord niet nodig. In het menu kun je klikken op ‘wifi-instellingen’.

Kun je me vertellen wat je daar ziet staan? Staat WiFi aan? En welke SSID-naam zie je staan? Dat is de naam van je WiFi-netwerk en die zou je in je telefoon moeten terug kunnen zien.
Reputatie 7
Badge +18
Dag Manuela. Ik heb geen reactie meer van je gelezen en ik was toch nog even nieuwsgierig hoe het er nu voor stond. Laat het me weten als ik nog iets kan doen.

Reageer