Beantwoord

Zendmast uitgeschakeld?

  • 8 October 2020
  • 11 reacties
  • 147 keer bekeken

Sinds vandaag hebben we in Apeldoorn noord-oost geen kpn bereik meer. Soms heb ik een streepje Edge, maar vaak helemaal geen netwerk. De enige kpnmast in de buurt staat op een binnenkort te slopen flat. Is deze zendmast per vandaag uitgeschakeld? En wat is het alternatief? Geen netwerk leveren, en dus onbereikbaar zijn kan toch niet zomaar? 
graag reactie, want dit mag niet lang duren.

 

alvast bedankt !
 

icon

Beste antwoord door AnnemarieHessels 22 October 2020, 14:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Hoi @AnnemarieHessels . Welkom op het forum.

Sorry voor de late reactie. Het is erg druk op het forum, momenteel.

Is het bereik nog steeds slecht? Of zijn er ondertussen nieuwe ontwikkelingen?

Hallo @AnnemarieHessels  en @Erwin_ die antenne stond/hing aan de Veenkamp, die zal uitgeschakeld zijn i.v.m. de sloop. Ik merkte vorige week op wc Kerschoten dat er geen 4G was.

Nu is er aan de Edisonlaan vlak bij tankstation Firezone een (tijdelijke) mast geplaatst die nu zou moeten werken want ik had weer 4G op wc Kerschoten.

 

Dank voor de update, @JanD . Fijn dat je goed ontvangst hebt. 

@AnnemarieHessels Wat zijn jouw ervaringen?

Hallo Erwin en Jan,

 

De ontvangst is wel hersteld door de tijdelijke mast, maar is erg wisselvallig. Soms 1 streepje 4g soms 4 en alles ertussen. Ik ben blij dat we weer bereikbaar zijn in ieder geval. Bellen en gebeld worden was een hele dag niet mogelijk (ook niet via WiFi)z
Hopelijk wordt de ontvangst nog wat stabieler. 
 

groet, Annemarie 

Als de ontvangst onstabiel blijft en je hoort het ook van buurtgenoten wil ik dat graag weten. Met name of het buitenshuis ook het geval is.

Hallo Erwin,

 

op dit moment valt de verbinding binnen en buiten weg. Alles aan en uitgezet maar nu zijn we weer niet bereikbaar. Gisteren was volkerwessels telecom bezig bij de tijdelijke mast. Nu weer? Het gaat niet goed zo.

Hoi @AnnemarieHessels . Leuk je even gesproken te hebben.

Ik heb samen met jou een ticket aangemaakt. Ik heb stille hoop dat VW dit vandaag of morgen verhelpt maar aangezien ik het nergens in het interne storing overzicht terugvind leek het me toch verstandig om het intern aan te kaarten. Je wordt sowieso binnen 5 werkdagen teruggebeld. 

Hallo Erwin,

Het lijkt erop of VW weer wat aangepast heeft.  Het gaat nog op en af maar zojuist had ik een snelheid van 160mb/sec op de Speedtest. Vol bereik dus. 
fingers crossed dat het zo blijft!

 Groet, Annemarie 

✌ Ik hoop het ook, @AnnemarieHessels 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden.

Hallo @AnnemarieHessels  en @Erwin_ ik zie dat in de buurt van de tijdelijke mast nu op een bestaand flatgebouw aan de Koninginnelaan een nieuwe zendmast opgebouwd wordt, waarschijnlijk ter vervanging van de mast op de Veenkamp en de tijdelijke mast.

Â