Beantwoord

zwaar brommend geluid door straatkast KPN

Achter onze tuin, naast Muzee Scheveningen, ligt een straatkast van KPN.
De kast geeft wederom een bijzonder irritant hard zoemend geluid.
Ik heb al contact gehad met iemand van KPN, maar er gebeurt niets.
Met het raam open slapen is erg onrustig.
Kunnen jullie dit oplossen? En welk telefoonnummer kan ik bellen voor dit soort klachten?
Ik hoop dat jullie eindelijk tot actie overgaan.
groet, Renée
icon

Beste antwoord door Paul_ 18 september 2018, 13:10

@rust terug: ik heb net reactie gekregen. De kast staat voor eind deze week gepland dus mocht je er nog last van hebben dan ga ik ervan uit dat het volgende week is opgelost.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Hoi rust terug. Je gebruikersnaam spreekt boekdelen. En het lijkt me uit den boze als wij jou uit je slaap houden.
Zou je je profiel kunnen aanvullen met privégegevens ( exacte locatie van de kast). Zou je mij daarna een seintje willen geven? Dan mail ik met onze infra afdeling.
We weten dus al wel zeker dat het een KPN kast betreft?
Reputatie 7
Badge +23
We hebben niets meer van je gehoord Renée. Heb je het via een andere weg geregeld? Als we nog wat voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden.
Ha Paul,

Nee, nog niets veranderd. Ik heb vorige week met een van jullie medewerksters gechat en dacht het daarmee sneller rond te hebben, maar niet dus.
Het is zeker een KPN kast en de kast ligt op een pleintje achter de Neptunusstraat naast Muzee Scheveningen in Den Haag/ Scheveningen.
Ik heb mijn profiel aangepast.
Hoor graag, Renée
Reputatie 7
Badge +23
Hi Reneé, dank voor de gegevens! Ik ga collega's hierover mailen en dan gaan we op onderzoek uit. Zodra ik meer weet, hoor je van me. 🙂
Reputatie 7
Badge +23
Hoi Reneé, heb je nog last van de brommende kast? Het laatste wat ik tot nu toe heb gehoord is dat het in behandeling is.
Reputatie 7
Badge +23
@rust terug: ik heb net reactie gekregen. De kast staat voor eind deze week gepland dus mocht je er nog last van hebben dan ga ik ervan uit dat het volgende week is opgelost.
Reputatie 7
Badge +23
Nog wat gemerkt @rust terug?
Reputatie 7
Badge +23
Ik heb niets meer van je gehoord @rust terug dus ga ik ervan uit dat het is geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer