Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Geen verbinding met wifi


Onze smart tv van samsung kan ineens feen verbinding meer maken met onze wifi .
Wel hebben we wifi op onze telefoons
Heeft u enig idee hoe dit komt ?
icon

Beste antwoord door Justin_ 22 maart 2017, 09:42

Justin_ schreef:

Hoi Edwin, welkom op het forum! Lastig dat je televisie plots geen verbinding heeft met WiFi.

Heb je Robins advies opgevolgd en het WiFi kanaal gewijzigd? Je kunt dit doen via de webinterface van de Experia Box (http://192.168.2.254) of via onze servicetool Verbeter je WiFi.

Je hebt niet meer gereageerd in dit topic, Edwin. Betekent dit dat je inmiddels geen problemen meer hebt met WiFi? Daar ga ik nu van uit :)

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Welke WiFi kanaal wordt er gebruikt? 't Kan zomaar zijn dat deze naar 13 is gegaan en veel apparaten hebben het daar nogal moeilijk mee.
Probeer uw tv met een internet kabel aan te sluiten. Als u dan ook geen verbinding krijgt. Kan het zijn dat de server van Samsung plat ligt. Dit is vaker voor gekomen.

Krijgt u met een internet kabel wel verbinding probeer dan uw tv te updaten.
Reputatie 6
Badge +12
ronrade01 schreef:

Probeer uw tv met een internet kabel aan te sluiten. Als u dan ook geen verbinding krijgt. Kan het zijn dat de server van Samsung plat ligt. Dit is vaker voor gekomen.

Krijgt u met een internet kabel wel verbinding probeer dan uw tv te updaten.


De servers van Samsung hebben hier niets mee te maken. Internetverkeer wordt (gelukkig) niet omgeleid via Samsung, maar gaat direct naar de bron. Ik zou inderdaad even controleren of de WiFi automatisch op kanaal 13 is gezet, zoals Robin al zegt.
Reputatie 6
Badge +14
Hoi Edwin, welkom op het forum! Lastig dat je televisie plots geen verbinding heeft met WiFi.

Heb je Robins advies opgevolgd en het WiFi kanaal gewijzigd? Je kunt dit doen via de webinterface van de Experia Box (http://192.168.2.254) of via onze servicetool Verbeter je WiFi.
Reputatie 6
Badge +14
Justin_ schreef:

Hoi Edwin, welkom op het forum! Lastig dat je televisie plots geen verbinding heeft met WiFi.

Heb je Robins advies opgevolgd en het WiFi kanaal gewijzigd? Je kunt dit doen via de webinterface van de Experia Box (http://192.168.2.254) of via onze servicetool Verbeter je WiFi.

Je hebt niet meer gereageerd in dit topic, Edwin. Betekent dit dat je inmiddels geen problemen meer hebt met WiFi? Daar ga ik nu van uit :)

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)