Beantwoord

403-10146_64 Error iTV KPN online

  • 16 March 2023
  • 6 reacties
  • 138 keer bekeken

Goedendag allen,

 

Ik krijg nu sinds 2 weken error; "403-10146_64. Probeer tv.kpn.com te kijken op mijn laptop.

Zodra ik iets terug wil kijken terwijl ik ingelogd ben, krijg ik een laadscherm/bufferscherm, daarna wordt ik meteen uitgelogd. Daarna krijg ik de error "Er is een onverwachte fout opgetreden, probeert u het later nog eens (403-10146_64).

Daarnaast zijn de zenders "kapot". Alle zenders worden naar een kant gesleept (Zie screenshots). De rest van de tijdlijn is dan compleet leeg.

Heb alle browsers al uitgeprobeerd (chrome, edge, firefox, zelfs internet explorer...)

Ons werd aangeraden om de app te gebruiken, blijkt helaas geen app te zijn voor de laptop ;)

Wie o wie kan mij helpen.

 

 

icon

Beste antwoord door Early 18 March 2023, 18:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Vervelend, dat is niet goed. Indien je dat nog niet hebt gedaan, wil je a.u.b. je abonneegegevens invullen in je profiel, dan kan een moderator dat doorsturen en kunnen wij onderzoeken wat er mis is gegaan met je account en het fixen. Geef a.u.b. even een seintje als je deze gegevens hebt ingevuld, dank.

Vervelend, dat is niet goed. Indien je dat nog niet hebt gedaan, wil je a.u.b. je abonneegegevens invullen in je profiel, dan kan een moderator dat doorsturen en kunnen wij onderzoeken wat er mis is gegaan met je account en het fixen. Geef a.u.b. even een seintje als je deze gegevens hebt ingevuld, dank.

Als het goed is, is mijn profiel bijgewerkt

Reputatie 7
Badge +7

We hebben gekeken op je gegevens, maar kunnen het issue niet reproduceren en het is anders dan wat we op basis van je eerste post hadden verwacht. Erg gek. Wel zien we het fout gaan inderdaad bij jou. Tegelijk zien we dat binnen diezelfde sessie identieke verzoeken ook wél goed gaan. Lukt het soms nog wel een video te starten sinds dit voor is gekomen?

Tevens het verzoek om eens een incognito venster te openen in chrome of edge en daar in te loggen en checken of het probleem zo ook optreedt. Op hetzelfde apparaat.

En ten derde zou je een tv.kpn.com kunnen proberen op een ander laptop/computer of in een telefoon/tablet browser.

We horen graag je bevinding.

We hebben gekeken op je gegevens, maar kunnen het issue niet reproduceren en het is anders dan wat we op basis van je eerste post hadden verwacht. Erg gek. Wel zien we het fout gaan inderdaad bij jou. Tegelijk zien we dat binnen diezelfde sessie identieke verzoeken ook wél goed gaan. Lukt het soms nog wel een video te starten sinds dit voor is gekomen?

Tevens het verzoek om eens een incognito venster te openen in chrome of edge en daar in te loggen en checken of het probleem zo ook optreedt. Op hetzelfde apparaat.

En ten derde zou je een tv.kpn.com kunnen proberen op een ander laptop/computer of in een telefoon/tablet browser.

We horen graag je bevinding.

 

Toen we cookies verwijderde, speelde hij soms wel af. Maar de layout was nog steeds scrambled.

 

Incognito venster, wel afspelen maar scrambled layout

Cookies toestaan, wel afspelen maar scrambled layout.

Geschiedenis wissen, uitgelogd en scrambled layout

Hardware acceleration uit/aan, niet afspelen en scrambled layout.

 

Andere apparaten hebben we dit probleem niet.

Nu zou je kunnen zeggen, het werkt alleen niet op die laptop dus dan is die laptop de boosdoener. Zou een valide punt zijn als deze laptop "verwaarloost" zou worden. 

Deze laptop heb ik speciaal ingericht als onze streaming-laptop. De site heeft altijd voorheen gewerkt. 

Daarnaast als de laptop de boosdoener was, had ik ook issues verwacht bij Netflix, Discovery+ of zelfs videoland. Deze werken nog prima, het is alleen tv.kpn.com dat niet meer werkt.

Laptop draait windows 10, draait alle updates. Wordt vrijwel alleen aangezet savonds om films/series/tv te kunnen kijken.

 

Nu lees ik dat je in kunt zien welke verzoeken/requests niet lukken. Dan kun je ook inzien waarom deze fout gaan.

Hier nog een leuke bevinding; als ik uitgelogd ben en naar de website ga, staat de layout gewoon normaal. Log ik in en wil ik iets terug kijken, dan logt hij uit en krijg ik de error. Daarna veranderd de layout ook meteen. Elke sessie erna, blijft de layout verkeerd tot ik het in een incognito sessie probeer. Dan ben ik niet ingelogd maar is de layout prima. Tot ik inlog in de incognito sessie dan herlaad hij de pagina en is de layout weer verkeerd.

Volgens mij worden alle tv.kpn browsers gezien als 1 sessie per apparaat. Dus als ik uitlog in mijn incognito sessie, dan logt hij ook uit in andere browser sessies.

Als er nog meer informatie nodig is, hoor ik het graag.

 

 

Dacht check toch nog even andere topics op dit forum, ik zag een topic over dat iemand de tijd 1 uur vooruit had staan op de laptop. Laptop hier liep een paar minuten voor, tijd bijgesteld en loopt weer gesmeerd.

Hartelijk dank voor jullie hulp, soms kan het de kleinste dingetjes zijn waardoor iets kapot gaat.

 

Deze topic mag gesloten worden van mij.

Reputatie 7
Badge +7

Dank voor de terugkoppeling @Early.